Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bio jednom jedan trend, kakav trend – strašan trend!

Ovogodišnji Forum komunikacionih lidera #Izazov2017 okupiće sve relevantne aktere domaćeg tržišta komunikacija, dajući učesnicima jedinstvenu priliku da iz prve ruke čuju presek dosadašnje prakse, dijagnozu trenutnog stanja tržišta i ideje za budućnost.

Na panelu „Bio jednom jedan trend, kakav trend – strašan trend!“ dokazaćemo da novi trendovi nisu baš toliko strašni, a da je lokalno i regionalno tržište sposobno da apsorbuje i primeni nove prakse prisutne na razvijenijim tržištima.

Razvoj i masovna dostupnost visoke tehnologije menjaju nas u svakom segmentu života, pa tako i ulozi potrošača. Da bismo kao industrija bili spremni da odgovorimo na potrebe stasavajuće milenijals, i odrastajuće Gen-Z populacije, moramo da razumemo i prethodne i trenutne obrasce njihovog ponašanja. O tome će biti reči na ovom panelu.

Sigurni smo da je želja i klijenata i agencija da konačni komunikacioni proizvod izgleda što bolje i donese što prodornije efekte na imidž brenda, a posredno i prodaju. Iako nas poslovna realnost često sprečava u tome, postoje načini na koje, na prvi pogled neizvodiva ideja, na kraju ugleda svetlost dana. Kako joj u tome pomoći i jesu li novi trendovi u integrisanim komunikacijama zaista primenjivi na lokalnom i regionalnom tržištu? I o tome će biti reči na ovom panelu.

Storytellinga u komunikacijama nikad dosta – ali kako merimo uspešnost njegove primene u konkretnim kampanjama? Koja je naredna faza razvoja digital kampanja u momentu kada se prognozira sve veći rast content marketinga, ali i dovode u pitanje njegovi efekti? O svim ovim, ali i temi trendova koji nas očekuju u 2017. biće reči, pogađate – upravo na ovom panelu.

Pozivam vas da se PRIJAVITE za #Izazov2017 i prisustvujete sesiji na kojoj ćemo razgovarati sa Žarkom Veljkovićem (Saatchi&Saatchi), Igorom Savićem (Havas Adriatic), Ivanom Živkovićem (Pioniri Communications), Mitjom Tuškejom (Direct Media Slovenija), Jovanom Milićević (VIP Mobile) i Jovanom Tufegdžić (Coca-Cola HBC Srbija).

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nikola Parun, PR, Digital & Media menadžer, OvationBBDO

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!