Bingo grupacija akvizirala marketinšku agenciju Via Media

REGION – Bingo grupacija sklopila je dogovor o akviziciji sa jednom od vodećih bh. marketinških agencija Via Media, čime sarajevska agencija postaje njen sastavni deo, saopštila je agencija.

“Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od većih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranje na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Bingo, Tuzla.

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfolija, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata.

“Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno”, rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije, Via Media.

Partneri i osnivači agencije, Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović.

“Biti deo jedne od najvećih domaćih poslovnih grupacija predstavlja veliku priliku, ali i izazov, u koji ulazimo kao iskusan tim vrhunskih komunikacijskih i kreativnih profesionalaca. Pred nama je jedan uzbudljiv period, u kojem želimo Bingo, kao vodeći bh. maloprodajni lanac, te grupaciju u celosti, pretvoriti u poligon za stvaranje novih, jakih domaćih brendova sa regionalnim prisustvom. Naš zajednički model delovanja će transformisati industriju i otvoriti nove perspektive.”


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari