SVET – Sve je počelo kao „prijateljski okršaj“ dve kompanije, a onda je morala da se umeša i policija.
Britanski mobilni operater Three, u saradnji sa agencijom W+K London, lansirao je letnju bilbord kampanju koja poručuje – don’t post so many pics of your „hot dog legs“ while travelling, a koja ima za cilj promociju roming paketa.
Ubzo zatim stigao je i odgovor kompanije Virgin Holidays, koja je u saradnji sa agencijom M&C Saatchi, kreirala bilbord kampanju pod sloganom – „Don’t be sorry #showoff with pride. You Look Delicious“.
Potpuno neočekivano, nakon samo nekoliko dana, na istoj lokaciji pojavio se i bilbord (tvit) britanske policije – „Posting #hotdoglegs on Twitter tells criminals you’re not at home. #Brag whenback.“
Ovaj „bilbord okršaj“ izazvao je veliku pažnju na društvenim mrežama u Velikoj Britaniji, a mnogi misle da je montiran i unapred dogovoren. Šta vi mislite?
Nije losa fora. Ako jeste montiran, uspelo im je, jer privlaci dosta paznje. Mada je mnogo bolja fora AUDI vs BMW bilbord rat –
http://blogs-images.forbes.com/robschwartz/files/2012/01/bmwaudiwars1.jpeg