U Beogradu se ovog proleća, od 30. maja do 2. juna, po prvi put organizuje veliki BG MEDIA Festival koji će okupiti više od 70 stručnjaka iz oblasti medija, marketinga, menadžmenta i odnosa s javnošću, iz Srbije i celog regiona. Cilj festivala je da se sinergijom učesnika napravi presek stanja u medijima i društvu i kreira rešenje za unapređenje javnog informisanja. Festival, takođe, ima i obrazovni karakter, jer će u publici biti mladi novinari, PR i marketing menadžeri.
BG Media festival traje četiri dana, a program prvog medijskog festivala obuhvata panel diskusije, predavanja, radionice, debate, prezentacije i promocije. Učesnici će pokušati da daju odgovor na aktuelne teme poput “Odnos države prema tržištu medija u Srbiji“, „Linija razdvajanja između ozbiljne i žute štampe“, „Zaštita autorskih prava na Internetu“, „Novinarstvo na internetu“, „Primena novih digitalnih medija u korporativne PR svrhe“ i još mnogih drugih.
Konkursi za besplatne kotizacije:
– Izbor najbolje marketing parole za najavu festivala
– Izbor najboljeg PR teksta o BG Media festivalu
– Najinteresantnija video najava festivala
– Najlepše buduće TV lice.
Na koji način možete osvojiti besplatne kotizacije pogledajte OVDE.
Više informacija o programu, učesnicima i prodaji kotizacija na zvaničnom sajtu festivala – www.bgmediafestival.com
Ne piše kako se konkuriše za „Izbor najbolje marketing parole za najavu festivala“.