Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Voljena Daničić, Head of Creative agencije Direct Media, izdvojila kao najbolje.

Muchmallow

Na prvo mesto ove liste stavljam Munch. Zasluženo. Munch mi je sinonim za nešto lepo i slatko na advertising sceni u 2018. godini. Slatko bukvalno, a lepo prelepo. Njihova kampanja treba da se izučava kao školski primer kako od kvalitetnog insighta izrasta uspešna reklama!

Nike

Shodno duhu reklame, samo ću reći da Nike iz godine u godinu pobeđuje sebe. Standing ovation!

Stabilo Boss

Brilijantna ideja. Apsolutno brilijantna! Nemam reči. Samo bih ponavaljala brilijantno, brilijantno… Sve oglase pogledajte OVDE.

Predlozi i preporuke za poboljšanje kreativne industrije u Srbiji u 2019.?
Iskreno, ne bih mnogo pametovala. Sve što imam da kažem na tu temu pričam svakoga dana sa timom i pre sam za to da dela govore, nego reči. Očekuje nas uzbudljiva i izazovna godina i moram da vam priznam, baš joj se radujem.


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari