Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Svetlana Ćopić, kreativna direktorka agencije Block & Roll, izdvojila kao najbolje u protekloj godini.

Ako se od ideje naježite i ostanete bez daha, znači da imate posla sa jednom od onih retkih zverki, BIG ideas. Današnja tehnologija je omogućila da Kenedi konačno javno izgovori svoj nikada održani govor. Zanimljivo, aktuelniji je nego ikada.

Nije čest slučaj da komercijalna kampanja preraste u ozbiljan društveni komentar o konzumerizmu i da doprinos diskusiji o tome šta je “fake”, šta je pravo i kako se određuje vrednost. Hrabar potez brenda Diesel, koji se usudio da postane DEISEL i piratizuje samog sebe, raduje mog unutrašnjeg sociologa i nesuđenog modnog dizajnera istovremeno.

Svaki brend koji ima hrabrosti da jasno zauzme stav zaslužuje poštovanje. Treba nam više hrabrih brendova i hrabrih ideja. I više kreativnih “nestašluka”. Nije iz SFR Regiona, ali kao da jeste.

Jednostavna, snažna, perfektno izvedena ideja, koja je čuvenog Lacoste krokodila pretvorila u niz ugroženih životinjskih vrsta. Volela bih da sam ja ovo smislila, kapiram i pola svetskih kreativaca takođe, ali daj šta daš, važno je da neko jeste.

Najzanimljivije stvari se, po pravilu, dešavaju van pravila i izvan formata konvencionalnih medija. Međutim, evo jednog “običnog” vizuelnog identiteta, koji je fantastičan primer kako se radi brending lokacije. Jednostavno, jasno, sa lakoćom, ukratko – carski.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari