Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

THE BEST OF 2018: Nebojša Babić, Orange Studio

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Nebojša Babić, kreativni direktor agencije Orange Studio izdvojio kao najbolje u protekloj godini.

Domaća kampanja koja je, po mom mišljenju, obeležila 2018. godinu je VIP NEO. Svojim vizuelnim standardima i jasnom prepoznatljivošću u moru bledih, neupečatljivih i neduhovitih kampanja, VIP NEO nastavlja da pomera standarde, da se ističe i da pomera granice. Iza nje sigurno stoji ozibljan rad, odlična komunikacija na relaciji agencija-klijent i mnogo maštovitosti.

Na globalnom planu, istakla se Super Bowl kampanja za Tide, koja se zasniva na konceptu svojevrsne metakampanje. Citirajući postojeće poznate i očekivane kampanje za druge proizvode, Tide uvodi novu formu u svet oglašavanja.

Ipak, kampanja koja je obeležila godinu je Burger King kampanja za Whooper, koja je izmenila način na koji razmišljamo o advertising industriji u doba visoke tehnologije. Ne samo da su iskoristili tehnologiju da zauzmu prostor, već su kreatori kampanje pronašli način da “nadmudre“ sistem i prilagode ga svojim potrebama.

Ono što očekuje kreativnu industriju u Srbiji u 2019. godini, ali i u dužem narednom periodu je redefinisanje tradicionalnog načina funkcionisanja na relaciji agencija-klijent. Pošto živimo u doba razvoja visokih tehnologija koje su sve efikasnije, dostupnije i jeftinije, moguće je da budućnost oglašavanja u Srbiji leži u povezivanju brandova sa malim agencijama ili grupama ljudi koji su u stanju da isporučuju kampanje za manje novca i jednako efikasno. U tom smislu, na najvećim advertising agencijama je da nađu način da ubede klijente da im i dalje veruju…

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!