Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Janko Pavlović, kreativni direktor agencije Havas Adriatic, izdvojio kao najbolje.

Lokalna kampanja: Chipsy i Deki Stanković
Agencija: Ovation BBDO

Zato što je u pitanju adaptacija, a adaptacije su po pravilu dosadne. Na ovu sam se od srca smejao i zainteresovao sam se za poruku koja je odlično plasirana kroz scenario.

Regionalna kampanja: BIHOR COUTURE
Agencija: McCann Bucharest

Zato što mrzim krađu autorstva, a volim advertajzing koji čuva lokalnu kulturu.

Globalna kampanja: It’s a Tide Ad
Agencija: Saatchi & Saatchi

Zato što treba mnogo duha da sve ostale kategorije proizvoda iskoristiš da komuniciraš svoj.

Predlozi i preporuke za poboljšanje kreativne industrije u Srbiji u 2019.?
Preporučujem svima da više cene kreativnost, kako bi opstala. Jer ako ne opstane – neće najgore biti kreativnim ljudima, nego onima koji to nisu, a treba im kreativnost.


Oceni tekst

2,00 od 5
Loading...

Komentari