Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

THE BEST OF 2018: Ivana Zeković, Saatchi & Saatchi

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Ivana Zeković, kreativna direktorka agencije Saatchi & Saatchi Belgrade izdvojila kao najbolje u protekloj godini.

Lacoste „Save our species“
Hrabar i nesebičan potez da jedan od najpoznatijih modnih brend simbola privremeno ustupi svoje mesto simbolima ugroženih životinja. Divim se odlučnosti onih koji su ovu genijalnu ideju prepoznali, odobrili i učinili sve da bude realizovana. U tome se i krije njena veličina.

Ikea „Pee Ad“
Pametno, provokativno, insight koji pogađa tačno u metu, ideja koja jasno daje odgovor na pitanje – kako regrutovati nove kupce za Ikea family program. Ovom kampanjom, na odličan način, Ikea još jednom potvrđuje svoju poziciju u kojoj su funkcionalnost i dostupnost njeni top prioriteti.

Deisel „Go with the fake“
Ovim fenomenalnim stunt-om, Diesel je, kao i sve fanove na svetu, „kupio“ i mene. Ponovo. Oduševim se svaki put kad vidim koliko je brend spreman da pomera granice i igra se sa svojim identitetom. Genijalno.

Od regionalnih i domaćih kampanja izdvojila bih: Savez izviđača Hrvatske „Boranka“- odličan spoj online i offline sveta u jednoj kampanji, koja nesumnjivo predstavlja dobar primer kako voditi ideju od početka do kraja. Zatim, kampanje: „#Neželjena“, „Vip NEO“, „Red Ball“, „#Check it“… Sve one su dokaz da ipak ima nade za našu industriju u ovom regionu.

Predlozi i preporuke za poboljšanje kreativne industrije u Srbiji u 2019.?
Za početak – agencije da stvaraju hrabre ideje, a klijenti da donose hrabre odluke. Ako obe strane igraju na sigurno, progresa nema. U pitanju je zajednička odgovornost prema brendovima i kreativnosti, tako da samo jedinstveni stav može da nas spasi od propasti.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!