Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Ivana Zeković, kreativna direktorka agencije Saatchi & Saatchi Belgrade izdvojila kao najbolje u protekloj godini.

Lacoste „Save our species“
Hrabar i nesebičan potez da jedan od najpoznatijih modnih brend simbola privremeno ustupi svoje mesto simbolima ugroženih životinja. Divim se odlučnosti onih koji su ovu genijalnu ideju prepoznali, odobrili i učinili sve da bude realizovana. U tome se i krije njena veličina.

Ikea „Pee Ad“
Pametno, provokativno, insight koji pogađa tačno u metu, ideja koja jasno daje odgovor na pitanje – kako regrutovati nove kupce za Ikea family program. Ovom kampanjom, na odličan način, Ikea još jednom potvrđuje svoju poziciju u kojoj su funkcionalnost i dostupnost njeni top prioriteti.

Deisel „Go with the fake“
Ovim fenomenalnim stunt-om, Diesel je, kao i sve fanove na svetu, „kupio“ i mene. Ponovo. Oduševim se svaki put kad vidim koliko je brend spreman da pomera granice i igra se sa svojim identitetom. Genijalno.

Od regionalnih i domaćih kampanja izdvojila bih: Savez izviđača Hrvatske „Boranka“- odličan spoj online i offline sveta u jednoj kampanji, koja nesumnjivo predstavlja dobar primer kako voditi ideju od početka do kraja. Zatim, kampanje: „#Neželjena“, „Vip NEO“, „Red Ball“, „#Check it“… Sve one su dokaz da ipak ima nade za našu industriju u ovom regionu.

Predlozi i preporuke za poboljšanje kreativne industrije u Srbiji u 2019.?
Za početak – agencije da stvaraju hrabre ideje, a klijenti da donose hrabre odluke. Ako obe strane igraju na sigurno, progresa nema. U pitanju je zajednička odgovornost prema brendovima i kreativnosti, tako da samo jedinstveni stav može da nas spasi od propasti.


Oceni tekst

2,00 od 5
Loading...

Komentari