today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2018: Igor Miletić, MullenLowe&Friends

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Igor Miletić, kreativni direktor agencije MullenLowe&Friends izdvojio kao najbolje u prethodnoj godini.

Uvek je težak zadatak da kažem šta je najbolja kampanja u advertajzing industriji. Da li je to ono što ja mislim da najbolje prenosi poruku brenda i dugoročno doprinosi snazi brenda ili ono što trenutno brendu donosi najbolju prodaju. Kako god da je dobro, ovo je moj izbor.

Lexus ES 2019, Global
Broj jedan u protekloj godini je kampanja za Lexus ES. Prvi put je AI, zamislite to, napisao scenario za TVC, a na bazi njega je ostvarena cela kampanja. Na prvi pogled, ako gledamo storytelling, nema ničega izuzetnog. Ali uzmite u obzir da je AI u celosti napisao priču, što predstavlja pravu revoluciju.

Rexona „Don’t forget your feet“, Brasil
Kao kontrateza Lexus kampanjama, koje su u poslednjih nekoliko godina tehnološke i budžetske egzibicije svake vrste, izabrao sam ovu Rexona kampanju iz protekle godine. Bavljenje stopalima i drugim higijenskim problemima je toliko down-to-earth, da se to najčešće završi sa animacijama tih delova tela, njihovim problemima i 3D modelima sprava koje to rešavaju. Ova kampanja vraća, na vrlo duhovit i zanimljiv način, te svakodnevne probleme u jednu životnu priču. Pogledajte sve kampanje za kaladonte, sapune, dezodoranse, osveživače… I recite da nisam u pravu.

Neželjena, Kampanja protiv abortiranja ženske dece, Crna Gora
Ovo kampanja je nešto što je toliko emotivno i teško da nisam mogao da je izostavim. Ne mogu da ne napišem, kao otac tri ćerke, da mi je ova kampanja nešto najlepše i najpotresnije u protekloj godini.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!