Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Igor Miletić, kreativni direktor agencije MullenLowe&Friends izdvojio kao najbolje u prethodnoj godini.
Uvek je težak zadatak da kažem šta je najbolja kampanja u advertajzing industriji. Da li je to ono što ja mislim da najbolje prenosi poruku brenda i dugoročno doprinosi snazi brenda ili ono što trenutno brendu donosi najbolju prodaju. Kako god da je dobro, ovo je moj izbor.
Lexus ES 2019, Global
Broj jedan u protekloj godini je kampanja za Lexus ES. Prvi put je AI, zamislite to, napisao scenario za TVC, a na bazi njega je ostvarena cela kampanja. Na prvi pogled, ako gledamo storytelling, nema ničega izuzetnog. Ali uzmite u obzir da je AI u celosti napisao priču, što predstavlja pravu revoluciju.
Rexona „Don’t forget your feet“, Brasil
Kao kontrateza Lexus kampanjama, koje su u poslednjih nekoliko godina tehnološke i budžetske egzibicije svake vrste, izabrao sam ovu Rexona kampanju iz protekle godine. Bavljenje stopalima i drugim higijenskim problemima je toliko down-to-earth, da se to najčešće završi sa animacijama tih delova tela, njihovim problemima i 3D modelima sprava koje to rešavaju. Ova kampanja vraća, na vrlo duhovit i zanimljiv način, te svakodnevne probleme u jednu životnu priču. Pogledajte sve kampanje za kaladonte, sapune, dezodoranse, osveživače… I recite da nisam u pravu.
Neželjena, Kampanja protiv abortiranja ženske dece, Crna Gora
Ovo kampanja je nešto što je toliko emotivno i teško da nisam mogao da je izostavim. Ne mogu da ne napišem, kao otac tri ćerke, da mi je ova kampanja nešto najlepše i najpotresnije u protekloj godini.