Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Dubravka Petrović, Associate Creative Director agencije McCann Beograd, izdvojila kao najbolje u prethodnoj godini.
Neželjena
Važan povod, interesantan način vođenja kampanje, emotivno.
Ruavieja
Jednostavno, efektno, tačno, egzaktno, a tako dirljivo.
Fearless girl
Verujem da spoj umetnosti, stava i snažnih poruka ipak menjaju sve(t).
Predlog za poboljšanje: ne razmišljati o nagradama, profitu, prodaji, komunicirati sa publikom jednostavno, lako, iz srca.
„ne razmišljati o nagradama, profitu, prodaji, komunicirati sa publikom jednostavno, lako, iz srca.“
Ako vam se ne razmišlja o profitu i prodaji, onda idite pravite filmove i dokumentarce, a ne reklamne kampanje.
Cilj kampanje je da donese rezultat (najčešće, ali ne i nužno, prodaju). Ako to ne želite da radite, onda menjajte industriju. Ne bacajte klijentove pare u bunar.