Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Ana Šutić, kreativna direktorka agencije New Moment New Ideas Company izdvojila kao najbolje u protekloj godini.

Kao i uvek, svima su nam dobro poznata epohalna festivalska ostvarenja, i kampanje koje su u tom smislu obeležile 2018. godinu. Ipak, želim da izdvojim kampanje koje možda nisu „veće od života“, već upravo po meri čoveka, sa kojim komuniciraju na jednostavnom, ljudskom nivou.

Diesel Hate Couture je kampanja koja na moderan način podiže svest o vrlo ozbiljnoj temi, u duhu komunikacije koja je karakteristična za ovaj brend.
Bez patetike, ali sa dosta ponosa, poruka „The more hate you wear, the less you care“ poručuje da baš u centru pritiska i nepravde nastaje slobodarstvo.

Sledeća kampanja koju bih izdvojila je Nike – Dream Crazy. Zbog veličanstvenosti koja živi u svakodnevici. I zbog eksplozije motivacije. Još jednom, prepoznatljivi Nike način.

Apple HomePod kampanja – Welcome Home by Spike Jonze pokazuje koliko je lepo kad veliki brendovi šire područje igre.

A real-life escape room je jedna od regionalnih ideja koje potenciraju vrlo važne životne teme i mislim da bi uz kvalitetniju realizaciju privukla još više pažnje.

Što se tiče naše agencije, tokom 2018. godine smo radili na mnogo zanimljivih projekata, od kojih bih izdvojila rad na komunikacionom repozicioniranju Telenor brenda. Tako je nastao novi pozicioni slogan – Zamisli sve, a zatim i sve naredne kampanje. Evo jedne od njih, tokom čije smo realizacije prešli 4000 kilometara, upoznali mnogo ljudi za koje komunikaciju i stvaramo i ispričali njihove priče. Telenor – Gde živi Telenor 4G mreža?

Za kraj, povodom pitanja koje se tiče predloga i preporuka za poboljšanje kreativne industrije u Srbiji u 2019. godini, rekla bih da se po mom mišljenju ova tema ne tiče toliko same kreativnosti, jer mislim da za nju nema bojazni. Sjajnih ideja, važnih tema i pametnih brednova koji će omogućiti njihovu realizaciju ima, i uvek će ih biti. Ali kartelsko udruživanje i upravljanje daljom sudbinom tih ideja na tržištu kreativnih festivala je nešto bez čega bi naša industrija dobila pravo na rasterećeniji i kvalitetniji „život“. Bilo bi sjajno da nam godine koje dolaze donesu takav vid slobode.


Oceni tekst

3,38 od 5
Loading...

Komentari