Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Žarko Veljković, kreativni direktor agencije Mccann Skopje, izdvojio kao najbolje.

The Worlds Biggest Asshole
Ponekad da bi se komunicirala neka ideja, potrebno je napraviti samo jedan video bez velike potrebe da se pravi kampanja. The „Worlds Biggest Asshole“ je tipičan primer dobrog „storytelling-a“. Imamo jedan fenomenalno osmišljen i režiran video koji nas intrigira, nervira, zabavlja, rastužuje, prenosi poruku i motiviše nas da je prenesemo preko društvenih mreža.

Did You Mean MailChimp?
Briljantan primer kako se pravi integrisana kampanja. Na vrlo originalan način se komunicira kompanija čije su usluge vezane za male e-commerce biznise. Za ovakve brendove se uglavnom očekuje korporativni pristup tako što se predstavi kompanija i delatnost na najosnovniji način. Ovaj primer dokazuje da može drugačije i zabavnije. Ideja je nastala kao sponzorski džingl za podcast (Soundcloud – MailChimp promo on serial) a tri godine kasnije je prerasla u neverovatno veliku i kreativnu kampanju.

Burning Stores
Print is not dead! Neverovatno hrabar i genijalan serijal Burger Kinga koji priča o ključnom benefitu proizvoda a to je da se njhovo meso griluje na otvorenom plamenu. Ideja je bazirana na statistici da njihovi restorani imaju najveci procenat požara. Agenija i klijent imaju moj duboki naklon.

P.S. Fearless Girl je definitivno kampanja koja je obeležila ovu godinu. Ne znam šta bi još mogao da dodam, zato sam je ovaj put preskočio.

Jose Cuervo / Tomorrow is Overated

Live Fearless / Blood


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari