today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2017: Radovan Kupres

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Radovan Kupres, kreativni direktor agencije LUNA TBWA, izdvojio kao najbolje.

Diesel, “Go with the Flaw”
Agencija: Publicis Italia

Diesel je opet pokazao zašto je ikoničan brend i šta je punokrvni advertajzing. U svetu opsednutom kvaziperfekcionizmom, ova kampanja izrasta iz ideje o lepoti nesavršenosti. Paradoksalno, egzekucija te ideje je u svakom detalju savršena i zato je finalni output tako neodoljiv.

Heinz, “Pass the Heinz.”
Agencija: David Miami (Sterling Cooper Draper Pryce)

Na tragu željenog brisanja svake granice između advertajzinga i popularne kulture, Heinz se vispreno poigrao pretapanjem fikcije i stvarnosti i napravio fantastiičan buzz “konačnim odobrenjem” kampanje koja je “potekla od Dona Drapera”.

McDonald’s, “Open Late”
Agencija: TBWA Paris

I ovaj odabir je posveta kreativnoj veštini pošto smo, čini mi se, često skloni da zanemarimo važnost craft-a u našem poslu. Minucioznim svetlosnim instalacijama u obliku amblematskih McD proizvoda stvorena je magična atmosfera urbane pastorale oko jednostavne poruke o produženom radnom vremenu restorana.

The New York Times, “The Truth Is Hard To Find
Agencija: Droga5 New York

Ova kampanja snažna je kao šamar u lice svetu koji se dezorijentisao u moru “informacija”, dopustivši da se pojam istine cinično relativizuje. Zahvaljujući efektno iskorišćenom obilju vizuelnih i tekstualnih svedočanstava iz prve ruke koje svakodnevno skupljaju vrhunski novinari, poruka New York Times-a je ubojito jasna.

Cannes Lions 2017: The Truth Is Hard to Find- Tyler Hicks, The New York Times (Droga5, New York) from MediaCat TV on Vimeo.

Procter & Gamble, “The Talk”
Agencija: BBDO New York

Koliko god bili skeptični prema iskrenosti namera velikih korporacija da doprinesu pozitivnim društvenim promenama, kampanje poput ove pogađaju pravo u srce i čine da jasnije vidimo realnost.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!