Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Radovan Kupres, kreativni direktor agencije LUNA TBWA, izdvojio kao najbolje.
Diesel, “Go with the Flaw”
Agencija: Publicis Italia
Diesel je opet pokazao zašto je ikoničan brend i šta je punokrvni advertajzing. U svetu opsednutom kvaziperfekcionizmom, ova kampanja izrasta iz ideje o lepoti nesavršenosti. Paradoksalno, egzekucija te ideje je u svakom detalju savršena i zato je finalni output tako neodoljiv.
Heinz, “Pass the Heinz.”
Agencija: David Miami (Sterling Cooper Draper Pryce)
Na tragu željenog brisanja svake granice između advertajzinga i popularne kulture, Heinz se vispreno poigrao pretapanjem fikcije i stvarnosti i napravio fantastiičan buzz “konačnim odobrenjem” kampanje koja je “potekla od Dona Drapera”.
McDonald’s, “Open Late”
Agencija: TBWA Paris
I ovaj odabir je posveta kreativnoj veštini pošto smo, čini mi se, često skloni da zanemarimo važnost craft-a u našem poslu. Minucioznim svetlosnim instalacijama u obliku amblematskih McD proizvoda stvorena je magična atmosfera urbane pastorale oko jednostavne poruke o produženom radnom vremenu restorana.
The New York Times, “The Truth Is Hard To Find”
Agencija: Droga5 New York
Ova kampanja snažna je kao šamar u lice svetu koji se dezorijentisao u moru “informacija”, dopustivši da se pojam istine cinično relativizuje. Zahvaljujući efektno iskorišćenom obilju vizuelnih i tekstualnih svedočanstava iz prve ruke koje svakodnevno skupljaju vrhunski novinari, poruka New York Times-a je ubojito jasna.
Cannes Lions 2017: The Truth Is Hard to Find- Tyler Hicks, The New York Times (Droga5, New York) from MediaCat TV on Vimeo.
Procter & Gamble, “The Talk”
Agencija: BBDO New York
Koliko god bili skeptični prema iskrenosti namera velikih korporacija da doprinesu pozitivnim društvenim promenama, kampanje poput ove pogađaju pravo u srce i čine da jasnije vidimo realnost.