Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

THE BEST OF 2017: Nebojša Krivokuća

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB, izdvojio kao najbolje.

Meet Graham

Briljatna ideja koja prevazilazi format ‘oglasa’. Graham je uleteo punom brzinom u pop-kulturu i postao njen deo do sada neviđenim pristupom temi koja je u oglašavanju, izgledalo je, odavno potrošena.

Fearless Girl

Još jedna kampanja koja je redefinisala dejstvo oglasnih kampanja i proširila polje delovanja čitave struke, a bez korišćenja raznih tehnoloških pomagala koja se uveliko podrazumevaju.

Heineken Worlds Apart

U godini u kojoj je bilo dosta kampanja koje su preispitivale društvene odnose, razlike i njihovo brisanje – Heineken je uradio nešto zapravo izuzetno hrabro: pustio je ljude da pričaju četiri i po minuta o različitostima – što, ovako opisano, miriše na katastrofu. Ali sadržaj te priče i rediteljski tretman koji je te dijaloge doveo na nivo umetničke instalacije je dokazao da će publika uvek biti raspoložena za praćenje dobre priče.

The Marmite Gene Project

Od svih omiljenih svetskih kampanja ova je najbliža pojmu reklama, odnosno klasičnom oglašavanju. Marmite je brend čija me komunikacija oduševljava već decenijama, odnosno od kako su prvi put lansirali „Love it or hate it“. Nisam očekivao da će tako lako nadmašiti prethodno čudo, Marmite Neglect.

VIP NEOgraničeno

Za kraj jedna domaća kampanja, zato što je pomerila narativne i produkcione standarde u Srbiji, što se videlo i u ‘odgovorima’ konkurencije u okviru kategorije, što je značajno i dragoceno.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!