Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

THE BEST OF 2017: Janko Pavlović

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Janko Pavlović, kreativni direktor agencije Havas Adriatic, izdvojio kao najbolje.

Connect Internet, „Ice Bucket Challenge“ and „Harlem Shake“
Agencija: TBWA\Raad

Zato što je politički nekorektna, lako može da bude proglašena za „ejdžizam“ i ko zna šta još, ali nedvosmisleno prenosi poruku i to je ono što preteže.

Emerald Nuts, „Yes Good“
Agency: Barton F. Graf

Ovo je primer kako izgleda kada je brend stvarno dosledan sebi. Uzmeš gotovo glup komentar anonimusa sa Amazona i proglasiš ga za svoj pozicioni slogan jer je iskren, nepretenciozan, i nepobedivo afirmativan.
U kategoriji gde niko više nema ništa da kaže, ovakvo razmišljanje je genijalno.

Heinz, „Pass the Heinz“
Agencija: David Miami

U 21. veku izadješ sa print/outdoor kampanjom, a rešenje je serija zmišljenih oglasa iz popularne serije. I nema slike proizvoda. Ne znam da li je hrabrije ili pametnije.

„Like my addiction“
Agencija: BETC

Nema nikakvog „advanced usage“ u tehničkom smislu, nego je sama komunikacija ta koja je napredna. Suštinska ideja Instagrama je da ljudi pokazuju najafirmativniji trenutak svog dana. Ta ideja je upotrebljena da se postigne dramski obrt i pokaže koliko je alkoholizam opasan jer je alkohol društveno prihvatljiv – niko nije primetio da devojka na svakoj slici ima alkoholno piće pored sebe, to jest – da pije alkohol svaki dan.

The Blaze, „Territory“
Produkcija: Iconoclast Culver City

Nije kampanje, ali je kreativnost – Iconoclast je za The Blaze uradio muzički spot koji vraća staru slavu storytellinga.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!