Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Janko Pavlović, kreativni direktor agencije Havas Adriatic, izdvojio kao najbolje.

Connect Internet, „Ice Bucket Challenge“ and „Harlem Shake“
Agencija: TBWA\Raad

Zato što je politički nekorektna, lako može da bude proglašena za „ejdžizam“ i ko zna šta još, ali nedvosmisleno prenosi poruku i to je ono što preteže.

Emerald Nuts, „Yes Good“
Agency: Barton F. Graf

Ovo je primer kako izgleda kada je brend stvarno dosledan sebi. Uzmeš gotovo glup komentar anonimusa sa Amazona i proglasiš ga za svoj pozicioni slogan jer je iskren, nepretenciozan, i nepobedivo afirmativan.
U kategoriji gde niko više nema ništa da kaže, ovakvo razmišljanje je genijalno.

Heinz, „Pass the Heinz“
Agencija: David Miami

U 21. veku izadješ sa print/outdoor kampanjom, a rešenje je serija zmišljenih oglasa iz popularne serije. I nema slike proizvoda. Ne znam da li je hrabrije ili pametnije.

„Like my addiction“
Agencija: BETC

Nema nikakvog „advanced usage“ u tehničkom smislu, nego je sama komunikacija ta koja je napredna. Suštinska ideja Instagrama je da ljudi pokazuju najafirmativniji trenutak svog dana. Ta ideja je upotrebljena da se postigne dramski obrt i pokaže koliko je alkoholizam opasan jer je alkohol društveno prihvatljiv – niko nije primetio da devojka na svakoj slici ima alkoholno piće pored sebe, to jest – da pije alkohol svaki dan.

The Blaze, „Territory“
Produkcija: Iconoclast Culver City

Nije kampanje, ali je kreativnost – Iconoclast je za The Blaze uradio muzički spot koji vraća staru slavu storytellinga.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari