Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Janko Pavlović, kreativni direktor agencije Havas Adriatic, izdvojio kao najbolje.
Connect Internet, „Ice Bucket Challenge“ and „Harlem Shake“
Agencija: TBWA\Raad
Zato što je politički nekorektna, lako može da bude proglašena za „ejdžizam“ i ko zna šta još, ali nedvosmisleno prenosi poruku i to je ono što preteže.
Emerald Nuts, „Yes Good“
Agency: Barton F. Graf
Ovo je primer kako izgleda kada je brend stvarno dosledan sebi. Uzmeš gotovo glup komentar anonimusa sa Amazona i proglasiš ga za svoj pozicioni slogan jer je iskren, nepretenciozan, i nepobedivo afirmativan.
U kategoriji gde niko više nema ništa da kaže, ovakvo razmišljanje je genijalno.
Heinz, „Pass the Heinz“
Agencija: David Miami
U 21. veku izadješ sa print/outdoor kampanjom, a rešenje je serija zmišljenih oglasa iz popularne serije. I nema slike proizvoda. Ne znam da li je hrabrije ili pametnije.
„Like my addiction“
Agencija: BETC
Nema nikakvog „advanced usage“ u tehničkom smislu, nego je sama komunikacija ta koja je napredna. Suštinska ideja Instagrama je da ljudi pokazuju najafirmativniji trenutak svog dana. Ta ideja je upotrebljena da se postigne dramski obrt i pokaže koliko je alkoholizam opasan jer je alkohol društveno prihvatljiv – niko nije primetio da devojka na svakoj slici ima alkoholno piće pored sebe, to jest – da pije alkohol svaki dan.
The Blaze, „Territory“
Produkcija: Iconoclast Culver City
Nije kampanje, ali je kreativnost – Iconoclast je za The Blaze uradio muzički spot koji vraća staru slavu storytellinga.