Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Jana Savić Rastovac, kreativni direktor agencije McCann Beograd, izdvojila kao najbolje.
Merriam-Webster rečnik proglasio je “feminizam” za reč 2017. godine, prateći rezultate online pretraživanja. Pet kampanja, po njenom izboru, takođe su ženskog roda. Možda slučajno, a možda i ne, osnaživanje žena je važno pitanje današnjeg sveta. Odlučila je da napravi ovakav izbor, da bih ukazala na trend koji je snažniji nego ikad.
Fearless Girl. Devojčica koja je pokorila svet. Statua koja je postala njujorški lenmark. Oglašavanje budućnosti. Projekat koji se upisao u istoriju.
Zlatne ruke gospođa Lele Panić, Svetlane Manić, Mire Lekić, Nene Hodak i Olivere Savić istkale su i isplele prve bilborde ove vrste za svetski brend koji se zove Coca-Cola i time na najlepši način doprinele uvodu u kampanju koja slavi tradicionalne srpske recepte u novoj Coke and Meals platformi.
Neželjena. Kampanja pokrenuta u Crnoj Gori bavi se problemom selektivnih abortusa I otvara razgovor na temu veoma osetljivog i delikatnog pitanja. Našu priču preneli su veliki svetski mediji, prepoznavši istinitost i važnost teme.
Ford je pozdravio pravo žena da stave ruke na volane automobila u Saudijskoj Arabiji. Jednostavan, a moćan print.
Za kraj jedna kampanja, koja je zapravo pokret. #Metoo je tema o kojoj se govori mnogo i pitanje koje je pokrenulo brojne kontroverze.