Ovog leta tržni centar BEO proslavlja svoj 3. rođendan, a rođendanski koncept je i ove godine osmislila i organizovala agencija SIVO. Čitavo dešavanje pleni atmosferom cirkusa i poziva posetioce da se upuste u akrobacije šopinga i zabave, pa zato nismo mogli a da se ne zapitamo odakle je došla inspiracija. Usledio je odgovor: „BEO je za rođendan poželeo spektakl od proslave, a mi smo odlučili da napravimo neviđeni cirkus. Organizacija je bila veoma izazovna, pogotovo jer je u pitanju slavljenik koji rođendan obeležava mesec dana. Pripreme su trajale sve do poslednjeg trenutka, a kada je sve završeno, znali smo da je želja zaista ispunjena.”
BEO cirkus šopinga i zabave je do sada neviđen događaj u našem gradu! Ne samo zato što do sada nije organizovan u ovom tržnom centru, već i jer donosi jedinstveno iskustvo. Po prvi put u Srbiji pojavila se BTL postavka Human Claw, odnosno mašina zabave, koju je kreirao kreativni tim iz 365ads.
„Budući da se BEO kao brend ističe svojom autentičnošću, uvek se trudimo da u osmišljavanju kampanja unesemo inovacije i do sada neviđeno na našem tržištu”, dodaju iz agencije SIVO.
Pomenuta atrakcija nije jedino iznenađenje. BEO je kao pravi slavljenik odlučio da časti i obezbedio 3330 nagrada za učesnike u aktivaciji. Dodatno, rođendanski spektakl otvorio je šou program u trajanju od tri dana, koji je privukao puno pažnje, kako starijih, tako i mlađih posetilaca. Kada BEO slavi, za svakog ima po nešto, a na rođendan pozvani su svi!
Tekst pripremio: SIVO