Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BBDO Zagreb agencija godine IdejeX i osvajač Grand Prix-a!

REGION – Pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 12 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su u glavnoj dvorani Dana komunikacija. Grand Prix ove godine su osvojili BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara za projekat Domoljubna Žuja. Titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji BBDO Zagreb, a oglašivačima godine proglašeni su Franck i Zagrebačka pivovara – s jednakim brojem bodova.

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz BBDO Zagreb redom i Bruketa&Žinić&Grey, Señor, ZOO agencija i Imago Ogilvy.

Na IdejiX već se godinama uspešno takmiče kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i bronzana priznanja, a ove godine istakli su se sledeći projekti.
U grupi kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:

• Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekat Domoljubna Žuja u kategorijama Alkoholna pića i Društvena odgovornost
• Franck i Imago Ogilvy za projekat Franck Beestro u kategoriji Bezalkoholna pića
• JGL – JADRAN GALENSKI LABORATORIJ i UTORAK s projektom ŠTA TO STAVLJAŠ U NOS u kategoriji Zdravlje i farmacija
• IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom 4 ZIDA u kategoriji Kućanstvo
• Franck i Imago Ogilvy s projektom Franck Beestro u kategoriji Društvena odgovornost.

Zlatno priznanje nagrade X u grupi Best of Ad-Making osvojili su:
• Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Brigometar u kategoriji Digital
• Donna Vekić i Bruketa&Žinić&Grey za projekat DNNA u kategoriji Dizajn
• Konzum i ZOO agencija s projektom Najljepši Božić je kad smo zajedno u kategoriji Film.

Zlatni u grupi su Best Branding & Rebranding sledeći projekti:
• Donna Vekić i Bruketa&Žinić&Grey s projektom DNNA kategoriji Branding
• Modulee i Señor za projekat Modulee u kategoriji Branding.

U grupi kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX:
• Heineken Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Karlovačko VAR u kategoriji Alkoholna pića
• Hrvatski Telekom i Señor za projekat Ljudski je uspoređivati u kategoriji Telekomunikacijske usluge
• Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom Dan neovisnosti u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
• Konzum i ZOO agencija s projektom Najljepši Božić je kad smo zajedno u kategoriji Maloprodaja
• Violeta i Šanavala za projekat Issue Indicating Tissue u kategoriji Kućanstvo
• Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala s projektom Art&Grad u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme
• Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje (CESI) i Señor s projektom Nije u redu u uredu u kategoriji Društvena odgovornost
• IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom 4 ZIDA u kategoriji Društvena odgovornost.

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su:
• Ćurin – obrt za poljoprivredu i trgovinu i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom Fjori Fôra bio začini u kategoriji Dizajn
• Poluotok i Señor za projekat Poluotok u kategoriji Dizajn
• Erste banka i BBDO Zagreb s projektom BELIEVER u kategoriji Film
• Konzum i ZOO agencija s projektom Jedna manje u kategoriji Film
• Atlantic Grupa i BBDO Zagreb s projektom Totalno zobeno u kategoriji Film.

Srebro u grupi su Best Branding & Rebranding osvojili su:
• Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala s projektom Artupunktura u kategoriji Branding
• Poluotok i Señor za projekat Poluotok u kategoriji Branding
• MinusMinus Agency s projektom MinusMinus Agency u kategoriji Rebranding.

Dobitnici su bronzanih nagrada u grupi Best on Market:
• KRAŠ i UTORAK s projektom KAKVI KOLAČIĆI, TAKVA KAMPANJA u kategoriji Hrana
• Franck i Señor s projektom Za one koji znaju uživati u kategoriji Bezalkoholna pića
• Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom Offline neugodnosti u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
• Teatar EXIT i Bruketa&Žinić&Grey s projektom ShakesPCR u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme
• Iskorak i ZOO agencija s projektom Oqueer u kategoriji Društvena odgovornost
• Saponia i Bruketa&Žinić&Grey za projekat Faks Helizim pere sve osim prljavih riječi u kategoriji Društvena odgovornost.

Bronzanu nagradu IdejaX u grupi Best of Ad-Making osvojili su:
• Violeta i Šanavala za projekat Issue Indicating Tissue u kategoriji Dizajn
• MinusMinus Agency s projektom MinusMinus Agency u kategoriji Dizajn
• ZDL arhitekti i Design Bureau Izvorka Jurić za projekat ZDL 3D deplijan u kategoriji Dizajn
• Pevex i BBDO Zagreb s projektom Jedino bez čega ne možemo u kategoriji Film
• IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom PUPPY LOVE u kategoriji Film
• Franck i PINK MOON s projektom Baš kao život u kategoriji Film.

U grupi Best Branding & Rebranding bronzu su osvojili ovi projekti:
• Atlantic Grupa i BBDO Zagreb s projektom Totalno zobeno u kategoriji Branding
• Kaštil Slanica restoran i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom Kaštil Slanica rebrending u kategoriji Rebranding.

Dodeljena su i posebna priznanja izvanrednim pojedincima koji su prema odluci žirija izabrani kao najbolji u svom umeću u protekloj godini među projektima prijavljenima na IdejuX! Animatorom godine IdejeX 2022 je proglašen Jurica Koletić (projekt Show&Tell); ilustrator godine IdejeX 2022 je Damir Mazinjanin (projekat Poluotok); redatelj godine IdejeX 2022 je Đorđe Jovanović (projekat Najljepši Božić je kad smo zajedno), a titulu direktora fotografije godine IdejeX 2022 nosi Lazar Bogdanović (projekat FOREO Imagination product launch – Image).

Na svečanoj dodeli su uručene i nagrade mladim talentima industrije. Ivana Krmpotić i Ana Marija Tomašić iz agencije 404 projektom Daruj toplinu osvojile su žiri i zaslužile Grand Prix na ovogodišnjem takmičenju Young Lions Croatia powered by E.ON Hrvatska, kojem je i ove godine cilj bio istaći nove hrvatske kreativne snage, a pritom ukazati i na važnost suzbijanja energetskoga siromaštva. Mlade lavice će se okušati na globalnom online takmičenju Cannes Young Lions, i otputovati u Kan na svetski festival kreativnosti.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!