Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Barometar integriteta medija

Televizija je kao dominantan izvor informisanja više zastupljena kod starijih i onih koji imaju niži nivo obrazovanja dok se mladji više informišu preko internet izdanja medija, pokazuju rezultati istraživanja integriteta medija u Srbiji koje je sproveo Biro za društvena istraživanja (BIRODI).
Kako je saopštio BIRODI, istraživanje pod nazivom „Barometar integriteta medija“ trebalo je da pruži odgovore na pitanje u kojoj meri i na koji način su mediji u funkciji gradjana Srbije.
Rezultati ankete su pokazali da ispitanici smatraju kako mediji u Srbiji imaju nizak nivo integriteta i kako praktično nemaju koristi za građane kada je u pitanju predviđanje događaja u društvu, pomoć pri donošenju bitnih odluka i sagledavanje rezultata vladinih politika.
Dodaje se da su anketirani građani iz centralne, južne, zapadne i istočne Srbije, kao i oni nižeg obrazovanja i sa više godina života, pokazali veće zadovoljstvo načinom postupanja medija.
Istraživanje je sprovedeno u periodu od 18. do 25. decembra na uzorku od 1.300 ispitanika putem telefonske ankete.

Više informacija o istraživanju i rezulatima pronađite na sajtu BIRODI.

Untitled2

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!