Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BalCannes pomaže razvoju tržišta marketinških komunikacija u regionu

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Goran Ocokoljić, kreativni direktor agencije MRM Worldwide.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
BalCannes je događaj koji okuplja agencije iz celog regiona, ali i oglašivače i samim tim je odlično mesto na kom jedna kreativna agencija ima priliku da izloži radove na koje je ponosna. Na ovaj način možemo da upoznamo širok auditorijum, a što je najvažnije veliki broj potencijalnih klijenata sa našim radom i da proširimo mrežu kontakata. Svakoj agenciji bih preporučio da učestvuje sa najreprezentativnijim radovima kako bi se predstavili u najboljem svetlu, ali i da predstave i neuobičajena rešenja, pošto ona privlače veliku pažnju.

Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Naravno da može. Svaka prilika u kojoj agencije mogu da prikažu svoje radove i da vide šta i kako rade druge agencije neizostavno utiče na povećanje kvaliteta. Što je veći broj ljudi koji su u prilici da vide i komentarišu vaše radove, vi imate više prilike da nešto naučite i da pristupite svom radu na mnogo kritičkiji način. Najgora stvar koja može da vam se desi u kreativnom poslu jeste da budete uljuljkani idejom da je vaš rad odličan i da ne slušate tuđe kritike. Upravo zbog toga ovakvi skupovi i festivali su prava stvar. Ovo posebno važi za relativno mlade oblasti marketinga kao što je digital marketing.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Mislim da ova revija ima veliki potencijal u prikazivnju kreativnosti u regionu celom svetu i za prikazivanje snage agencija koje ovde operišu. Mislim da bi u budućnosti trebalo raditi na povezivanju revije i njenih učesnika sa evropskim i svetskim kompanijama, kako bi se ovaj potencijal maksimalno iskoristio.

Autor: Ivana Parčetić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!