Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Goran Ocokoljić, kreativni direktor agencije MRM Worldwide.
Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
BalCannes je događaj koji okuplja agencije iz celog regiona, ali i oglašivače i samim tim je odlično mesto na kom jedna kreativna agencija ima priliku da izloži radove na koje je ponosna. Na ovaj način možemo da upoznamo širok auditorijum, a što je najvažnije veliki broj potencijalnih klijenata sa našim radom i da proširimo mrežu kontakata. Svakoj agenciji bih preporučio da učestvuje sa najreprezentativnijim radovima kako bi se predstavili u najboljem svetlu, ali i da predstave i neuobičajena rešenja, pošto ona privlače veliku pažnju.
Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Naravno da može. Svaka prilika u kojoj agencije mogu da prikažu svoje radove i da vide šta i kako rade druge agencije neizostavno utiče na povećanje kvaliteta. Što je veći broj ljudi koji su u prilici da vide i komentarišu vaše radove, vi imate više prilike da nešto naučite i da pristupite svom radu na mnogo kritičkiji način. Najgora stvar koja može da vam se desi u kreativnom poslu jeste da budete uljuljkani idejom da je vaš rad odličan i da ne slušate tuđe kritike. Upravo zbog toga ovakvi skupovi i festivali su prava stvar. Ovo posebno važi za relativno mlade oblasti marketinga kao što je digital marketing.
U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Mislim da ova revija ima veliki potencijal u prikazivnju kreativnosti u regionu celom svetu i za prikazivanje snage agencija koje ovde operišu. Mislim da bi u budućnosti trebalo raditi na povezivanju revije i njenih učesnika sa evropskim i svetskim kompanijama, kako bi se ovaj potencijal maksimalno iskoristio.
Autor: Ivana Parčetić