Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

BalCannes mora ostati jednostavan!

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske agencije „Bruketa&Žinić OM“.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Motivisala nas je činjenica da se na BalCannes-u okupljaju neki od vodećih regionalnih oglašivača, a želeli smo da im pokažemo naše najbolje on-line i off-line projekte.

Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
BalCannes je mesto gde se reklamne agencije direktno prezentuju potencijalnim klijentima, i mesto gde se oglašivači neposredno susreću sa regionalnom marketinškom praksom i gde mogu jednostavno dobiti uvid u nju, kako bi im se olakšao izbor agencije koja najviše odgovara njihovom brendu.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
BalCannes mora ostati jednostavan. To mora biti najjednostavniji način da agencije dođu do oglašivača i obrnuto. Zahvaljujući BalCannes veb sajtu (BalCannes Yellow Pages), ta je mogućnost proširena na celu godinu. Oglašivači danas jednostavno mogu pregledati najbolje projekte iz svoje kategorije u celoj regiji i saznati koje agencije stoje iza njih. BalCannes ne sme postati kreativni festival, mora ostati fokusiran na oglašivače i njihovu potrebu da pronađu najbolju agenciju za sebe.

Autor: Ivana Parčetić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!