Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BalCannes mora ostati jednostavan!

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske agencije „Bruketa&Žinić OM“.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Motivisala nas je činjenica da se na BalCannes-u okupljaju neki od vodećih regionalnih oglašivača, a želeli smo da im pokažemo naše najbolje on-line i off-line projekte.

Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
BalCannes je mesto gde se reklamne agencije direktno prezentuju potencijalnim klijentima, i mesto gde se oglašivači neposredno susreću sa regionalnom marketinškom praksom i gde mogu jednostavno dobiti uvid u nju, kako bi im se olakšao izbor agencije koja najviše odgovara njihovom brendu.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
BalCannes mora ostati jednostavan. To mora biti najjednostavniji način da agencije dođu do oglašivača i obrnuto. Zahvaljujući BalCannes veb sajtu (BalCannes Yellow Pages), ta je mogućnost proširena na celu godinu. Oglašivači danas jednostavno mogu pregledati najbolje projekte iz svoje kategorije u celoj regiji i saznati koje agencije stoje iza njih. BalCannes ne sme postati kreativni festival, mora ostati fokusiran na oglašivače i njihovu potrebu da pronađu najbolju agenciju za sebe.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!