Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske agencije „Bruketa&Žinić OM“.
Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Motivisala nas je činjenica da se na BalCannes-u okupljaju neki od vodećih regionalnih oglašivača, a želeli smo da im pokažemo naše najbolje on-line i off-line projekte.
Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
BalCannes je mesto gde se reklamne agencije direktno prezentuju potencijalnim klijentima, i mesto gde se oglašivači neposredno susreću sa regionalnom marketinškom praksom i gde mogu jednostavno dobiti uvid u nju, kako bi im se olakšao izbor agencije koja najviše odgovara njihovom brendu.
U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
BalCannes mora ostati jednostavan. To mora biti najjednostavniji način da agencije dođu do oglašivača i obrnuto. Zahvaljujući BalCannes veb sajtu (BalCannes Yellow Pages), ta je mogućnost proširena na celu godinu. Oglašivači danas jednostavno mogu pregledati najbolje projekte iz svoje kategorije u celoj regiji i saznati koje agencije stoje iza njih. BalCannes ne sme postati kreativni festival, mora ostati fokusiran na oglašivače i njihovu potrebu da pronađu najbolju agenciju za sebe.
Autor: Ivana Parčetić