REGION – Najbolje projekte BalCannesa odabraće niz predstavnika oglašivača, agencija i medija iz cele regije – a u nastavku saznajte koji će stručnjaci iz regije ove godine predstavljati agencijsku perspektivu!
Na tržištu se upravo sinergijom tri perspektive – klijenata, agencija i medija – postižu najbolji rezultati, a BalCannes je jedino takmičenje na kome možete iz prve ruke saznati kako o vašim projektima razmišlja svaki od tri sastava žirija zasebno. Za odabir najboljih stoga će se pobrinuti ugledni predstavnici koji će upravo tom prigodom ove godine okupiti online. Žiri je i ove godine podeljen u tri grupe, a ovo su predstavnici žirija agencija.
Stručnjaci iz agencijskih redova koji će odabirati najbolje među projektima jesu: Anja Radulović (Leo Burnett, Srbija), Dejan Šijuk (Aquarius, Bosna i Hercegovina), Ilinka Crvenkovska (IDEA Plus Communications, Makedonija), Jana Savić Rastovac (McCann Beograd, Srbija), Jelena Fiškuš (Studio Sonda, Hrvatska), Miloš Đurđević (FullHouse Ogilvy, Srbija), Mirka Modrinić (Pristop, Slovenija), Sašo Pešev (New Moment, Makedonija), Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina) i Žare Kerin (Futura DDB, Slovenija).
Osim činjenice da će žiri imati zadatak odabrati najbolji projekat u kategoriji New normal – vandredni lav za vandredne uslove, važna je ovogodišnja novost BalCannesa da svi svoje projekte mogu prijaviti besplatno – uz naknadu za učešće samo za 25 odabranih najkvalitetnijih regionalnih projekata.
Prijave traju još nekoliko dana – do 10. septembra, zato popunite jednostavnu prijavnicu i ne propustite mogućnost da vaše lavovske projekte vidi cela regija na online reviji i proglašenju pobednika!
Više informacija na http://balcannes.com/