REGION – Hajdi Ćenan, izvršna direktorka hrvatske digitalne agencije Drap, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes, s obzirom da obuhvata radove iz celog regiona, izvrsno je mesto za videti šta je novo i aktualno u okruženju. Većina naših klijenata već jeste prisutna na svim tržištima regiona, te smo tako i mi aktivni u kreiranju regionalnih kampanja, a BalCannes je idealna platforma za razmenu iskustava. Osim što možemo videti šta drugi rade, i mi imamo priliku pokazati regionu naše kampanje koje su prepoznate od struke u Hrvatskoj.
Zato smo prošle godine prijavili Ekopark Kraš koji je ove godine na Danima komunikacija, uz kampanju za BabyWatch, osvojio srebrni Effie kao kampanja koja je uspeh merila ne u virtualnom, već u stvarnom svetu, dakle kroz same rezultate prodaje. Naime, ta nagrađena kampanja Životinjskog carstva podigla je godišnju prodaju čokoladica za 22%, usprkos recesiji i padu kategorije za 5% te smanjenju carina na uvozne čokoladice od ulaska Hrvatske u EU. Ekopark Kraš je tako još jedan od naših projekata kojim smo uspešno povezali virtualni i stvarni svet i pokazali kako se digitalne kampanje mogu i više nego ravnopravno nositi s kampanjama na drugim medijima i s višestruko većim budžetima.“