today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Autori o kampanji Telekom Srbija – Tu gde ste vi!

Nova kampanja Telekoma Srbija izazvala je veliku pažnju pre svega zbog nove pozicije ove kompanije Tu gde ste vi, ali i zbog neuobičajeno dugačkog spota. U njemu vidimo niz unutrašnjih dilema, međuljudskih izazova, sreću i ljubav. I svima poznati hit iz osamdesetih koji govori o stabilnosti koju Telekom Srbija pruža svojim korisnicima.

Upravo o ovoj kampanji pričamo sa Vanjom Mitrovićem, kreativnim direktorom agencije Ovation BBDO, koja stoji iza kampanje i režiserom spota, Mišom Terzićem.

Kako se agencija odlučila za komunikacionu platformu – Tu gde ste vi?
Vanja Mitrović: Ideja je, sad kad vratim unazad, bila inspirisana podatkom da je Telekom Srbija akcionarsko društvo, čiji su akcionari građani Srbije, tačnije njih oko 4 miliona. Tada smo zajedno sa klijentom shvatili da Telekom i bukvalno a i u prenesenom smislu vuče svoju snagu iz života običnih ljudi. Nas. Postalo nam je jasno da se njegova snaga ne broji količinom i sjajem popaljenih lampica u hi-tech server sobama i da Telekom nije veliki onoliko koliko su mu visoki repetitori već onoliko koliko brzo jedna „trebaš mi“ poruka stigne tamo gde je potrebno.

Snaga ove gigantske kompanije zapravo leži u njenoj tihoj, nenametljivoj ali konstantnoj podršci. U njenoj prisutnosti, u svakom trenutku, na svakom mestu pa ako hoćete i u svakom stanju u kome se nalazimo. Odatle je došao i novi pozicioni slogan – Telekom Srbija. TU GDE STE VI.
Posle toga je bilo mnogo lakše. Podrška koju nam svojim servisima i uslugama pruža jedna kompanija kao što je Telekom, sa ciljem da nam se svakodnevnice nesmetano odvijaju, je metaforično u našem spotu prikazana kroz niz životnih situacija u kojima nam je potrebno samo jedno – da u životu uvek imamo nekoga na koga možemo da se oslonimo.

Telekom Srbija je najveća telekomunikaciona kompanija u Srbiji; da li rad za kompanije ovog ranga donosi dodatni pritisak u produkcionom procesu?
Miša Terzić: Uvek se trudim da u datom momentu i sa datim produkcionim uslovima napravim najbolji rezultat posebno kada je tako veliki klijent u pitanju. Nekako, kampanje za kompanije koje se bave uslugama kao što je Telekom Srbija, u našem su poslu svakako najveći izazov. Kako produkcioni tako i kreativni. Tako da, postoji dodatni pritisak, koji se sam nametne – velika kompanija, veliki klijent i uvek velika očekivanja. Nadam se da smo ovoga puta ispunili ta očekivanja.

Šta nam Telekom poručuje novim spotom i serijom OOH i digitalnih poruka?
Vanja Mitrović: Poruka nove Telekomove kampanje je najjednostavnija moguća. Tu gde ste vi, pružićemo vam najbolju moguću podršku. Ali tu poruku nismo hteli a ni mogli na pravi način da prenesemo direktno iz ugla Telekoma. Nemoguće je poslovnu obavezu jedne kompanije prikazati kao emotivno esencijalnu. Telekom Srbija vas podržava! – pa da, to im je posao, i treba da nas podržava. Umesto toga, rešili smo da se bavimo ljudima, a da Telekom ostavimo duboko u pozadini, tamo gde podrška zapravo organski i pripada.

Želja nam je bila da ne ulepšavamo život i da zaobiđemo reklamno ulepšavanje stvarnosti jer smo znali da ćemo, ako krenemo tim putem, izgubiti svaku mogućnost da pošaljemo jaku emotivnu poruku. Spot je o ljudima, njihovim svakodnevnim dilemama, borbama, strahovima, uspesima i malim pobedama. Nismo želeli da ti isti ljudi, do kojih je poruka trebalo da dopre, ne prepoznaju sebe bar u nekoj od scena. Hteli smo da se bavimo podrškom iskreno, jer se samo iskrena podrška i računa. I sjajno je što smo u tome i mi sami imali podršku klijenta.

Negde u tom trenutku procesa rada na scenariju i razvoju koncepta pozvali smo i Mišu Terzića da se priključi autorskom timu. Neopisivo lepo i uzbudljivo je bilo učestvovati u zajedničkom radu sa rediteljem koji je temu odmah prepoznao kao sebi blisku, unapredio je i sa jakim ličnim pečatom izneo u spot koji sada gledate. Sećam se da smo na snimanju imali samo jedno pravilo, posmatrajući kadrove na monitoru – „ako liči na „reklamu“, otpada“. Mislim da najveću snagu ovog spota upravo čini ta fina „nedovršenost“ scena, jer teme i situacije kojima se spot bavi ostavlja dovoljno otvorene gledaocima da u njih sami upisuju svoja iskustva, razmišljanja i stavove, a da pri tom nedvosmisleno emituje poruku da je ono što je jedino bitno – podrška.

Portfolio kompanije, koji zapravo i definiše poziciju „Tu gde ste vi“, vrlo je širok. Koliko je bilo kompleksno napraviti efektan spot u trajanju od gotovo minut i po, a da svi njegovi segmenti budu povezani?
Miša Terzić: Pa zapravo bilo je dosta lako. Kada postoji tema, sve je jednostavno. Od početka produkcije pa do finalnog proizvoda prošlo je tek petnaestak dana. Scene smo definisali brzo kao i stil i jedino o čemu sam morao da vodim računa je da sve priče vode u jednom emotivnom smeru. Želeli smo emotivan ali ne i patetični spot sa kojim se svako može povezati. I postojalo je samo jedno pravilo u ovom slučaju – manje je više.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!