Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Autoportret kopirajtera kome je izašao roman

Ne znam da li je to samo moj osećaj ali imam utisak kao da je leto ove godine trajalo večno i zato mi je teško da se naviknem na hladnoću koja se „polako, ali sigurno uvlači u sve pore grada na koji se loži cela Evropa“ da parafraziram rečenicu iz sopstvenog romana.

Budući da su Glampiri moj prvi roman oni će sigurno ostati hajlajt ove godine za mene, iako mi je lično draži momenat kada sam šljapkajući u beskrajnoj oseci Indijskog okeana jednoj zanzibarskoj bantu bakici dodao (kao prilog ručku) morskog puža, ushićen kao da sam pronašao grumen zlata. Sada su beach party-ji, papaje, gušenje sa delfinima i pecanje sa Jovom Kinezom samo fleševi u okoštaloj rutini belog čoveka koji pokušava da se previše ne osramoti u svetu krupnog kapitala i slobodnog tržišta.

Upravo sam se vratio sa snimanja akcije besplatnog skrininga u okviru CSR kampanje „Hajde da imamo vremena“ koju radimo za Grand kafu. Snimali smo kratak video za interne potrebe klijenta i razgovarali sa par žena koje su bile prijatno iznenađenje prilikom za preventivan pregled u mobilnom mamografu. Ovi plemeniti i na žalost retki momenti u poslu su dragoceni i stavljaju nas sve (klijenta, agenciju, potrošače) za trenutak na istu stranu, onu na kojoj mislimo o stvarima važnijim od novca i trgovine pažnjom. Upoznao sam i zanimljivog snimatelja koji mi je posle tri minuta ćaskanja pokazao svoj portfolio na stoksiju, dok sa druge strane ja nisam našao za shodno da mu kažem kako mi je izašao roman. Da li smo postali samo male vizit karte, možda, ali nas niko nije naterao na to. Zato je jako lepo ne pričati ljudima o tome kako ti je izašao roman.

https://www.instagram.com/p/CUAmkS2s9x8/

Pošto smo se oko marta ove godine vratili u ofis, sada jedan dan radimo od kuće, jedan iz kancelarije. Realizovali smo različite kampanje i osvojili neke nagrade, značajno je pomenuti kampanju „Amo da čistimo“ za Nikšićko pivo i apel za očuvanjem prirode Crne Gore. Meni je lično najzanimljiviji momenat bio saradnja sa Infostud grupom za koju smo radili TV spot za sajt za prodaju auto delova AutoHub.

Nekada mi se čini da mi rad za manje klijente ili ovakve vrste uslužnih delatnosti više prija i leži od pritiska koje donosi rad za velike brendove. Tako se sa AutoHub-om ispostavilo da smo uradili tri kreativna koncepta, od kojih je jedan usvojen i posle male ali bitne korekcije (odnosila se na replike našeg argentinskog supermodela, divne Lesli) dobili smo posao. Vrlo brzo smo prešli u realizaciju i jedan uslovno rečeno mali posao, koji smo završili za jedan snimajući dan, praktično pre ručka, dobio je pažnju i ostvario vrlo pozitivne rezultate, naročito među ciljnom grupom, što i jeste uglavnom osnovni zadatak svake kampanje. Ceo posao je od brifiranja preko prezentacije do realizacije prošao toliko glatko i brzo da nam je celo iskustvo delovalo neverovatno. Poželeli smo da nam se češće dešavaju ovako lepe saradnje i duboko uzdahnuvši pomirili sa tim da se to verovatno neće desiti; svesni da ćemo pamtiti ovaj dan zauvek pozdravili smo se sa produkcijom.

Sećam se kako sam te večeri pošto sam obavešten da treba da napišem novi tekst za Marketing mrežu pomislio kako konačno mogu da se posvetim nečem što neće biti uvaljivanje promo stikera u džepove nasumičnim ljudima, recitovanje radnje moje nove knjige i taksativno nabrajanje da je ista dostupna u svim Booka knjižarama u gradu, kao i Beopolisu u Domu omladine i Zenit books-u iz Novog Sada.

Autor teksta: Vladan Maksimović, copywriter, Luna TBWA Beograd

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

2,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!