Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Atlantic Grupa predstavlja hranu s emocijom u Parizu

Pod motom „Food is Emotion“ Atlantic Grupa će ove godine po prvi put prezentovati svoje internacionalne brendove Bakinu Tajnu, Cedevitu i Donat Mg na SIAL-u, jedanom od najvećih sajmova prehrambene industrijie, koji se održava od 16. do 20. oktobra u Parizu i okuplja preko 6.500 izlagača.

Fokus je na inovaciji i prezentaciji proizvoda, a Atlantic Grupa na taj način želi da podrži svoje brendove u njihovoj ambiciji da izađu van okvira domaćeg tržišta i zaplove internacionalnim vodama. Učestvovanje na ovoj manifestaciji je više od razmene iskustva – reč je o idealnoj platformi za testiranje i istraživanje novih tržišta i razvoj uspešnih poslovnih partnerstava, kažu u ovoj kompaniji.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!