today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

As Featured In Meal!

Od klasika filmske industrije do komedija koje vredi bindžovati do hit pesama i animiranih serija u japanskom stilu, McDonald’s je imao prepoznatljivu ulogu u zabavnoj industriji decenijama. Sada našim fanovima nudimo priliku da osete novo iskustvo iz prvih redova gde će glavnu ulogu imati neki od najvoljenijih proizvoda sa menija pod nazivom „As Featured In Meal“. Od 14. avgusta noviteti će biti dostupni u preko 100 zemalja širom sveta u specijalno dizajniranim pakovanjima. A u Srbiji će biti dostupni od 28. avgusta.

U ograničenom vremenskom periodu, fanovi mogu ponovo da osete magiju popularnih likova i umetnika zahvaljujući omiljenim proizvodima sa poznatih menija. U obroku možete da birate između 9 Chicken McNuggets-a, Big Mac burgera zajedno sa svetski poznatim velikim i srednjim pomfritom i velikim i srednjim pićem.

„Nisu samo naši stvarni fanovi ti koji imaju omiljenu porudžbinu. Nekoliko decenija unazad, naši popularni filmski i TV likovi takođe imaju svoje omiljene porudžbine,“ objašnjava šef globalnog marketinga u McDonald’s-u i direktor sektora za nove poslovne poduhvate u McDonald’s-u Morgan Flatley. „Obrok „As Featured In Meal“ je naša ponuda koja uključuje  popularne proizvode, a kojom slavimo najupečatljivija pominjanja MCDonald’s-a u svetu zabave.“

I, naravno, mi želimo da naši fanovi osete svežinu i prepoznatljivost njihovog McDonald’s obroka. To je razlog zbog koga smo se udružili sa brendom PALACE iz Londona. PALACE je skejtbord brend koji proizvodi i garderobu ulične mode na čijim proizvodima će biti vidljivo ime McDonald’s-a ispisano na njihov karakterističan i originalan način. Fanovi koji se opredele za obrok „As Featured In Meal“ mogu da skeniraju QR kod na ambalaži da pristupe eksluzivnoj liniji proizvoda pod nazivom „PALACE McDONALD’S“.

Bez obzira na to da li ste uživali dok gledate čuvenu izjavu George-a Costanza-e „Nisam jeo Big Mac® dugo vremena,“ iz serije „Sajnfeld“ (Seinfeld) u produkciji studija Warner Bros, Discovery ili Travisa u filmu „Clueless” u produkciji Paramount Pictures, u kojoj zahvaljuje „divnom McDonald’s timu koji je proveo sate i sate u pripremi mafina sa jajima, McMuffins“, možete zauzeti mesto u prvim redovima „As Featured In Meal“ ovog leta.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!