Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Arnold Schwarzenegger novo zaštitno lice Lidlovog brenda Parkside

SVET – Zvezda akcionih filmova Arnold Schwarzenegger imenovan je za novo zaštitno lice Lidlovog brenda za uređenje doma Parkside na nekoliko evropskih tržišta.

Glumac se pojavljuje u glavnoj ulozi u nekoliko reklama brenda čiji je glavni moto „You got this!“ i koji čini oko 800 proizvoda za samostalno (DIY) uređenje doma.

Lidl je u saopštenju naveo da se Arnold Schwarzenegger „savršeno slaže“ sa proizvodima iz asortimana Parkside, jer i njih i glumca odlikuju reči kao što su „snaga, ambicija i praktičnost“.

„Ovde sam da pričam o svojim alatima za uspeh. Sve što sam ikada napravio bilo je zato što je moć bila u mojim rukama. Nisam se plašio neuspeha i da razmišljam van kutije“ – napravio sam novu kutiju, kaže Schwarzenegger u reklami.

Više informacija pročitajte ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!