Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Arnold Schwarzenegger novo zaštitno lice Lidlovog brenda Parkside

SVET – Zvezda akcionih filmova Arnold Schwarzenegger imenovan je za novo zaštitno lice Lidlovog brenda za uređenje doma Parkside na nekoliko evropskih tržišta.

Glumac se pojavljuje u glavnoj ulozi u nekoliko reklama brenda čiji je glavni moto „You got this!“ i koji čini oko 800 proizvoda za samostalno (DIY) uređenje doma.

Lidl je u saopštenju naveo da se Arnold Schwarzenegger „savršeno slaže“ sa proizvodima iz asortimana Parkside, jer i njih i glumca odlikuju reči kao što su „snaga, ambicija i praktičnost“.

„Ovde sam da pričam o svojim alatima za uspeh. Sve što sam ikada napravio bilo je zato što je moć bila u mojim rukama. Nisam se plašio neuspeha i da razmišljam van kutije“ – napravio sam novu kutiju, kaže Schwarzenegger u reklami.

Više informacija pročitajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!