today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Apsurdni servis u borbi protiv predrasuda

Na društvenim mrežama se juče pojavio oglas koji reklamira vrlo nestandardne usluge – HETERO HOME. U ponudi su, na primer, uklanjanje LGBTQ+ detalja iz stana ili rent-a-aktera u ulozi dečka/devojke za potrebe porodičnih okupljanja. Ubrzo je otkriveno da je u pitanju  usluga uređivanja stana koja umesto vas na diskretan način za samo 45minuta uspeva da se pozabavi uređivanjem prostora u kojem žive neautovani ljudi I čini ga prihvatljivijim za one koji im dolaze u posetu. A zatim je otkriveno i da je usluga fejk! O čemu se zapravo radi?

„Ne postoji nešto kao Hetero Home. Ne treba da živiš svoj život pretvarajući se da si hetero/cis. Tvoj dom je mesto gde treba da se osećaš sigurno da budeš ono što jesi,“ poruke su kampanje osmišljene povodom Međunarodnog dana autovanja koji se obeležava 11. oktobra. U pitanju nije platforma čiji je cilj diskriminacija niti omalovažavanje ili vređanje bilo koga, već kampanja za podsticanje ravnopravnosti u društvu.

Veliki deo pripadnika LGBT+ populacije ne oseća dovoljnu slobodu da otvoreno priča o svojoj seksualnoj orijentaciji, a svoje partnere i život sa njima kriju od očiju roditelja i prijatelja. Organizacija Da se zna i agencije McCann Beograd, UM Beograd i Drive kreirale su kampanju posvećenu upravo Međunarodnom danu autovanja u cilju borbe protiv stereotipa i predrasuda i podsticanja dijaloga o ravnopravnosti.

“Sa velikim zadovoljstvom smo prihvatili poziv naših partnera iz organizacije Da se zna da kreiramo kampanju povodom Međunarodnog dana autovanja, datuma važnog za LGBT+ zajednicu. Kao i uvek, najbolji smo kada smo zajedno, te je ova kampanja osmišljena i realizovana u saradnji agencija McCann Beograd, Drive i UM Beograd. Spojili smo kreativnu, digitalnu i medijsku strategiju kako bismo pronašli najbolje moguće kreativno rešenje i u veoma kratkom roku aktivirali javnost za učešće u jednom nesvakidašnjem dijalogu. Imaginarni Hetero Home lansiran je na društvenim mrežama i webu, kao usluga koja nudi „heterizaciju“ privatnog prostora. Poruke su kreirane u satiričnom tonu, na granici komunikacije, tako je da je ostavila prostor da se zapitamo da li je ovako nečuvena usluga moguća ili nemoguća. Za samo 48 sati, na društvenim mrežama povela se dinamična diskusija oko prava da se bude svoj. Ispitivanje mogućnosti savremenog medijskog prostora za nas je uvek izazov. Verujemo da su Hetero Home eksperiment, kao i kampanja za Međunarodni dan autovanja usmerili pažnju javnosti na položaj i ciljeve LGBT+ zajednice, i da predstavljaju korak bliže jednakim pravima za sve ljude,“ objašnjava Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

“Autovanje je jedan od najvažnijih momenata u životu svake LGBT+ osobe. Želeli smo da inspirišemo i osnažimo ljude da se autuju i budu ono što zaista jesu. Na taj način delimo teret homofobije i transfobija i postajemo jači. Kampanja je još jedna sjajna saradnji Da se zna i McCann-a i ponosni smo što imamo takve saveznice/ke,” kaže Aleksandar Savić, organizacija Da se zna.

Proslavi Coming out day tako što ćeš biti svoj, autuj se!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!