U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara donirala je Upravi saobraćajne policije 50.000 usnika za alkometre doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju.
U saradnji sa Upravom saobraćajne policije ova kompanija skoro deceniju i po kroz kampanju „Kad pijem ne vozim“ apeluje na odgovornu konzumaciju alkohola, kao i bezbednu i sigurnu vožnju.
Proteklih godina u okviru kampanje Apatinska pivara donirala je 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije u nameri da udruženim snagama edukuje javnost o značaju sigurne i bezbedne vožnje. Nastavljajući kampanju, i ove godine apeluje na sve vozače, da, ako su konzumirali alkohol, ne sedaju za volan, već da pozovu prijatelja, taksi, prošetaju ili sačekaju autobus.
„Kampanju Kad pijem ne vozim realizujemo i ove godine čak i kada nema velikih okupljanja i festivala jer smo svesni koliko kontinuiran pristup edukaciji javnosti o važnosti odgovorne konzumacije može umanjiti stepen rizičnog ponašanja i vožnje pod dejstvom alkohola. Odgovornost za volanom ne sme da ima izgovor, zato je i naša dugogodišnja posvećenost ovoj kampanji usmerena na to da sarađujući sa saobraćajom policijom damo svoj doprinos u edukaciji svih učesnika u saobraćaju“, izjavio je Danilo Pušonja, direktor Apatinske pivare i dodao da je to i globalni cilj kompanije Molson Coors Beverage Company da do 2025. godine kroz partnerstva sa globalnim proizvođačima alkoholnih pića smanje neodgovornu i neprimerenu konzumaciju alkohola za 10%.
Apatinska pivara će u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ tradicionalno obeležiti Svetski dan odgovorne konzumacije piva – 16. septembar podsećajući svoje zaposlene, kupce i potrošače na pravila odgovorne konzumacije i odgovorno ponašanja u saobraćaju.