Antireklama je nova reklama

Gomila korisnika ima instaliran softver koji sprečava reklame. Ostali samo mrze YouTube kada im prekine video koji gledaju. Dnevno vidimo gotovo hiljadu reklama – online i offline.

Više nego ikad, milenijalci su svesni marketing timova, strategija i prezentacija koje obećavaju da ćemo kliknuti na oglas. Svesni smo koliko košta magija zvana Algoritam koji će osigurati da baš ti vidiš baš to nešto što ne zanima. I koliko su brendovi, od najvećih, pa sve do Instagram butika, spremni da tu cenu plate.

A gde nema iluzije – nema ni uspešne reklame. Osim ako… počnemo da govorimo istinu u reklamama. Rešili smo da testiramo ovu premisu u Kasato Kokos kampanji – „Nekima se neće svideti“. Evo tri pitanja koja možeš postaviti sebi kada sledeći put budeš radila kampanju:

Da li reklama može da bude istinita?
Dobro napisani brifovi sadrže realan prikaz proizvoda. Snage i slabosti. Šanse i izazove. Ipak, čini se kao da svi jedva čekaju da se fokusiraju samo na prednosti – i klijenti i agencije. Potrebno je imati visok stepen samosvesti kako bi se iskreno komuniciralo o nedostacima. Oni su svakako tu – bolje je da ih kupci čuju od tebe, jer svi dobro reaguju na iskrenost i samopouzdanje.

Kada pomisliš na kokos šta ti prvo padne na pamet? Morska obala. Lagana letnja haljina. Nežni kokos. DOSADNO!!! Da se ne lažemo, kokos nije egzotičan ukus već 100 godina (otkad su blagodeti međunarodne trgovine postale vrlo sveprisutne). Ipak, postoji nešto u vezi sa kokosom. Nešto istinito i polarizujuće. To je činjenica da ima ljudi koji ga…baš mrze.

Kampanja „Nekima se neće dopasti“ se obraća ljudima koji ne podnose kokos. I ne pokušava da ih preobrati.Čak odlazi i korak dalje – Kasato pirat je jedan od njih. Maskota brenda je stala na stranu hejtera kokosa. Na Instagramu je skupljao potpise za peticiju marketing menadžeru Kasata, a u jednom od stripova je čak posetio Kasato Kompaniju kako bi podneo žalbu. Na žalost Pirata, kampanja je trajala još nekih par nedelja, a on ju je sve vreme opstruirao.

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Žiška.

Autorka teksta: Milja Šijakinjić, Žiška


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari