Anatomija kreativne kampanje

Tokom ovog kratkog, ali intenzivnog kursa, naučićete alate koji bude, razvijaju i usmeravaju kreativnost. Uvežbaćete veštinu njihove primene, bolje razumeti procese komunikacije, filozofiju brendova i anatomiju ljudskih potreba.

Kurs traje dva meseca i sastoji se od 8 časova u trajanju od dva sata: svake srede od 17.15h do 19.15h. Kurs se održava na talasima splava agencije Kreativa Unlimited, Ušće bb.

Svako predavanje sadrži teorijski i praktični deo. Nakon objašnjenja osnovnih pojmova, uvek idemo put praktične, upotrebne vrednosti različitih metoda.
Na pojedinim časovima pridružiće nam se renomirani i za tu oblast relevantni gostujući predavači poput Lazara Džamića, Slavimira Stojanovića, Borisa Miljkovića, Radoša Antonijevića, Milutina Miloševića.

OBLASTI

  • Kratka istorija oglašavanja i osnovni pojmovi
  • Kreativnost u funkciji komunikacije
  • Kreativni proces i tehnike brejnstorminga
  • Od praznog papira do uspešnog oglasa
  • Kako osmisliti i napisati scenario za video?
  • Kako kreirati 360 kampanju?
  • Završni rad

Prijava na: office@kreativaunlimited.com


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari