REGION – Hrvatska gospodarska komora sprovela je analizu trendova u korišćenju medijskih i marketinških agencija među članicama HGK-a. Online anketu ispunilo je 235 kompanija članica, a analiza korišćenja usluga medijskih i marketinških agencija prezentovana je na sednici Udruženja marketinga HGK-a.
Neki od zaključaka analize istraživanja su:
- Udeo kompanija sa zasebnom organizacijskom jedinicom koja se bavi marketingom nizak je (20 %); najčešće se marketingom bavi samo jedan zaposleni, osim u velikim kompanijama;
- Glavni prepoznati benefiti saradnje s marketinškim agencijama su njihova stručnost i „know-how”, jasno prepoznavanje doprinosa u vidljivosti proizvoda ili kompanije te outsourcing kadra;
- Osnovna je barijera raspoloživost budžeta i cene usluga agencija;
- Celu prezentaciju s prikazom rezultata, njihovom analizom i zaključcima možete pronaći ovde.
Celu prezentaciju s prikazom rezultata, njihovom analizom i zaključcima možete pronaći ovde.
Izvor: HURA