Analiza trendova u korišćenju usluga agencija među kompanijama u Hrvatskoj

REGION – Hrvatska gospodarska komora sprovela je analizu trendova u korišćenju medijskih i marketinških agencija među članicama HGK-a. Online anketu ispunilo je 235 kompanija članica, a analiza korišćenja usluga medijskih i marketinških agencija prezentovana je na sednici Udruženja marketinga HGK-a.

Neki od zaključaka analize istraživanja su:

  • Udeo kompanija sa zasebnom organizacijskom jedinicom koja se bavi marketingom nizak je (20 %); najčešće se marketingom bavi samo jedan zaposleni, osim u velikim kompanijama;
  • Glavni prepoznati benefiti saradnje s marketinškim agencijama su njihova stručnost i „know-how”, jasno prepoznavanje doprinosa u vidljivosti proizvoda ili kompanije te outsourcing kadra;
  • Osnovna je barijera raspoloživost budžeta i cene usluga agencija;
  • Celu prezentaciju s prikazom rezultata, njihovom analizom i zaključcima možete pronaći ovde.

Celu prezentaciju s prikazom rezultata, njihovom analizom i zaključcima možete pronaći ovde.

Izvor: HURA


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari