Uticaj društvenih medija odavno je već toliki da je prevazišao samo ličnu upotrebu. Na finansijskim i drugim tržištima u naglom su usponu obim i uticaj korporativnih blogova, društvenih mreža i različitih sajtova za razmenu mišljenja ili foruma. Kompanija Thomson Reuters nedavno je pokrenula zanimljivu i sveobuhvatnu uslugu koja na globalnom nivou obezbeđuje analitiku sa oko 50 hiljada sajtova i oko četiri miliona različitih stranica/sajtova društvenih medija, kojom mogu da se unaprede strategije tržišnih subjekata.
Kompanija je oglasila proširenje svoje ponude kojom obuhvata i servis analize i ocene sentimenata na društvenim medijima. Nova usluga može da istraži veliku količinu podataka koja se nalazi na društvenim medijma i u okviru sadržaja na blogovima kako bi dostavila informacije od značaja o pojedinim kompanijama ili segmentima tržišta, a da bi to posledično pomoglo trgovinskim ili investicionim firmama da pronađu i upotrebe nove prilike.
Pronalazeći i analizirajući nove podatke, alate i tehnike, ovo može da doprinese izvlačenju zaključaka iz ogromne količine haotičnih podataka na Internetu. Kada su analizirane i razumevane na pravi način, ovi podaci mogu da doprinesu komparativnim prednostima i bolje formulisanim i informisanijim strategijama kompanija.
Izvor: thomsonreuters.com, represent.rs