Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Američki oglašivači sve više ulažu u digital

SVET – eMarketer objavio je procenu ukupne poštrošnje za oglašavanje u SAD-u za period od 2011. do 2016. godine. U 2012. godini za oglašavanje utrošeno je 4,9% više novca nego 2011, dok je za digital taj procenat uvećan na 16,6%.
Ulaganje u digital u narednim godinama biće primarno za američke oglašivače, ali će tradicionalni mediji, pre svega televizija i dalje dominirati. Prošle godine novac iz budžeta namenjenih za digital u 71% slučajeva išao je za baner kampanje i plaćenu pretragu, dok će u 2016. godini za ovu vrstu oglašavanja biće utrošeno nešto manje novca (64,6%).
Budžeti za TV oglašavanje neće se drastično povećavati do 2016. godine, čak će biti zabeležen i blaži pad u odnosu na procenat ulaganja u digital.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!