today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Alma Quattro postavila prve LED ekrane u Beogradu

Prema planiranoj dinamici inoviranja mreže postojećih medija Alma Quattro, LED ekrani su zamenili postojeće 4×3 backlight scroll formate.

U prvoj fazi koja je realizovana krajem 2018. godine, pored panoa u Takovskoj ulici ispred Glavne pošte, novi mediji su postavljeni na još 6 lokacija u Beogradu i to u: Dečanskoj ulici, ispred ulaza u tunel, Bulevaru despota Stefana (raskrsnica sa Mitropolita Petra), Kneza Miloša (rasksnica sa Birčaninovom), TC Ušće (ugao Bulevar Mihaila Pupina sa Bulevarom Nikole Tesle), Terazijski tunel (ugao sa Prizrenskom) i na Trgu Slavija (ugao Beogradske sa kralja Milana).

Na LED ekranima emituju se idejna rešenja kampanja 6 klijenata u trajanju od po 10 sekundi, u ciklusu od 1 minuta.

Oglasne poruke mogu biti statične ili animirane, a animacija je moguća tokom svih 10 sekundi na celoj površini LED ekrana. Animacije bi trebalo da budu postepene i usporene (slow motion), naročito ako zahvataju ceo ekran, kako bi se vodilo računa o bezbednosti učesnika u saobraćaju.
Postoji i mogućnost izlaganja više različitih rešenja u jednoj kampanji što čini medij izuzetno fleksibilnim. Sama priroda ovog medija je takva da obezbeđuje uočljivost i veliku vidljivost, bez obzira na doba dana. Osvetljenost panoa 24h i dinamičnost koja se ogleda u pokretnim slikama, privlače pažnju prolaznika.

“U poslednjih par godina smo svoje resurse i energiju usmerili u pokretanje projekata kojima inoviramo tržište spoljnog oglašavanja u Srbiji. Zamena backlight scroll-ova LED ekranima je samo najsvežija, ali ne i poslednja inovacija sa kojom izlazimo na našem tržištu. U pitanju su digitalni ekrani poslednje generacije koji su provereni i testirani kako bi zadovoljili visoke standarde u primeni. Digitalni mediji će pružiti mogućnost našim klijentima mogućnost reagovanja u realnom vremenu, veću fleksibilnost i mogućnost organizovanja dinamičkih kampanja. Kao i do sada, blagovremeno ćemo informisati tržište o inovacijama i novim mogućnostima koje nudimo, a u cilju rasta efikasnosti i efektivnosti kampanja klijenata”, rekla je Sanja Pešić, generalna direktorka Alma Quattro.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!