Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Alarmantno stanje u agencijama za organizaciju događaja

Marketing mreža objavila je danas rezultate istraživanja agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja, a u okviru studije Agency Report.

Na prvom mestu po poslovnom prihodu i na četvrtom po neto dobiti nalazi se agencija MPG Plus. Ova agencija zabeležila je pad prihoda od 38,44% i pad neto dobiti za 75,59%. Pored toga, MPG Plus zaposlio je u 2020. jednog novog kolegu što je uvećanje od 1,43%.

Na drugom mestu u tabeli po poslovnom prihodu i na osmom po neto dobiti nalazi se Poliplan 1 to 1. Ova agencija zabeležila je pad poslovnog prihoda za 7,86%, kao i pad neto dobiti za 7,45%. Poliplan 1 to 1 uvećao je tim za 5,41% u 2020.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i na trećem po neto dobiti, nalazi se Smartpoint Adria. Ova agencija zabeležila je pad poslovnog prihoda za 29,59%, kao i pad neto dobiti za 38,64%, ali rast broja zaposlenih za čak 32,26%.

Četvrto mesto po poslovnom prihodu pripalo je Beoexpo Systemu. Ova agencija zabeležila je pad poslovnog prihoda u 2020. za 48,58%, kao i pad neto dobiti za 85,47% i pad broja zaposlenih za 6,67%.

XYZ Communications se u 2020. godini našao na petom mestu po poslovnom prihodu i na petom po neto dobiti. Ova agencija zabeležila je pad po oba finansijska parametra – 34,95% po poslovnom prihodu i 36% po neto dobiti. Broj zaposlenih opao je za 7,14%.

Agencija M2Communications zabeležila je pad poslovnog prihoda za 46,06% i pad neto dobit za 88,60%. I agencija Reprodukcija beleži pad u 2020. po poslovnom prihodu od 69,61% i pad neto dobiti 1613,59%. Isto je i sa agencijom United Moment, koja je zabeležila pad poslovnog prihoda za 45,98% i pad neto dobiti od 1145,38%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 25 pravnih lica koje se primarno bave organizacijom sajamskih nastupa i drugih događaja.

Ukupan poslovni prihod agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja u 2020. opao je za 42,28%. Neto dobit na nivou ove grupacije agencija, nakon stabilnog rasta u 2019. godini, beleži veliki pad od 77,85%. Broj zaposlenih u agencijama za organizaciju događaja veći je za 0,95%. Najviše novih kolega zaposlila je agencija SmartPoint Adria (10).

Nakon izbijanja pandemije virusa COVID-19 organizacija sajmova i drugih događaja potpuno je zaustavljena. Već više od godinu i po dana nema naznaka kada bi industrija organizacije događaja ponovo mogla da nastavi sa radom u punom kapacitetu. Sve agencije u ovoj grupaciji zabeležile su pad prihoda u 2020. godini, a većina njih i pad neto dobiti. Neke agencije uspele su da se transformišu i ponude usluge digitalnog marketinga ili organizacije online događaja, ali ti rezultati biće vidljivi tek u narednom periodu.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Napomena: Za analizu su korišćeni javno dostupni podaci pravnih lica, a koji su objavljeni na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!