Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Aktuelni globalni digitalni trendovi

SVET – Venture capital kompanija Kleiner Perkins Caufield & Byers objavila je izveštaj o ključnim internet trendovima na 164 strane, iz kog, između ostalog, proizilaze neki od sledećih zaključaka.
Globalno tržište onlajn oglašavanja raste nesmanjenom brzinom. U 2013. godini je dostiglo vrednost od 116 milijardi dolara, od čega je više od 100 milijardi dolara otišlo na prikazivanje reklama na desktop uređajima, uprkos tome što celih 25% poseta web stranicama dolazi sa mobilnih uređaja.
20% medijske konzumacije u SAD obavlja se preko mobilnih uređaja, dok samo 4% prihoda dolazi od oglašavanja na njima. Kompanija Kleiner Perkins smatra da u tom domenu postoji prilika vredna oko 30 milijardi dolara.
Facebook je platio 1 milijardu dolara za Instagram a 19 milijardi dolara za WhatsApp servis, zato što na taj način kontroliše preko 1,1 milijardi slika koje se dele preko ove 3 platforme.
Korisnici dnevno podele preko 700 miliona fotografija preko servisa Snapchat i WhatsApp. Google je daleko dominantniji od Facebooka i Twittera kada je u pitanju zarada od oglašavanja po korisniku – prosečan prihod po korisniku Google-a je 45$, dok je prihod po korisniku Facebooka 7,24$, a Twittera 3,55$. U SAD 66% korisnika surfuje webom preko tablet uređaja dok gleda TV, a 49% njih to radi sa svojih smart telefona.

2
Celokupan izveštaj sa mnogo značajnih podataka o aktuelnim internet trendovima možete preuzeti na sajtu IAB Srbija.

Priredila: Gabrijela Stjepanović

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!