today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ako želite nekome nešto prodati, ne smete prodavati!

REGION – „Bihevioralni marketing je grana marketinga koja se bavi analizom ponašanja korisnika, odnosno kupaca. Počeo je online, ali se sve više primenjuje i offline. Praktično ga koriste svi koji se bave marketingom. Ponekad nisu toga svesni ili su svesni, ali ne znaju protumačiti podatke i na temelju njih kreirati kvalitetnije marketinške kampanje“, rekao je za poslovni.hr Dalibor Šumiga, osnivač agencije Promosapiens, specijalizovane za bihevioralni marketing.

Prema njegovim rečima, da biste prodali, ne smete prodavati, a to je najveća greška koju hrvatske kompanije rade.

„U silnoj želji da što pre naprave pozitivan rezultat ulaze u tzv. ‘Panic mode’ i agresivno spamaju svoje potencijalne kupce. Digitalni kanali se vrlo često zloupotrebljavaju za ‘old-school’ PR objave koje su podrazumevale jednosmernu komunikaciju – ja malo pričam o svom brandu, a kupac me pažljivo sluša. Današnje društvo ne funkcioniše na taj način, oni žele biti uključeni u razgovor. Kad pričate o sebi, u vašem mozgu raste nivo dopamina, neurotransmitera odgovornog za zadovoljstvo i nagradu, ali to nije slučaj kad slušate druge kako pričaju o sebi. Ne možete govoriti ‘naš biznis je fokusiran na kupca’, a pričati o sebi“, dodao je Šumiga.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!