Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ako želite nekome nešto prodati, ne smete prodavati!

REGION – „Bihevioralni marketing je grana marketinga koja se bavi analizom ponašanja korisnika, odnosno kupaca. Počeo je online, ali se sve više primenjuje i offline. Praktično ga koriste svi koji se bave marketingom. Ponekad nisu toga svesni ili su svesni, ali ne znaju protumačiti podatke i na temelju njih kreirati kvalitetnije marketinške kampanje“, rekao je za poslovni.hr Dalibor Šumiga, osnivač agencije Promosapiens, specijalizovane za bihevioralni marketing.

Prema njegovim rečima, da biste prodali, ne smete prodavati, a to je najveća greška koju hrvatske kompanije rade.

„U silnoj želji da što pre naprave pozitivan rezultat ulaze u tzv. ‘Panic mode’ i agresivno spamaju svoje potencijalne kupce. Digitalni kanali se vrlo često zloupotrebljavaju za ‘old-school’ PR objave koje su podrazumevale jednosmernu komunikaciju – ja malo pričam o svom brandu, a kupac me pažljivo sluša. Današnje društvo ne funkcioniše na taj način, oni žele biti uključeni u razgovor. Kad pričate o sebi, u vašem mozgu raste nivo dopamina, neurotransmitera odgovornog za zadovoljstvo i nagradu, ali to nije slučaj kad slušate druge kako pričaju o sebi. Ne možete govoriti ‘naš biznis je fokusiran na kupca’, a pričati o sebi“, dodao je Šumiga.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!