Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ako veliki klijent ode treba samo reći – idemo dalje!

Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije SIVO, specijalno za Marketing mrežu govori šta ako veliki klijent ode, kao i da li su male i srednje kompanije „bolji“ klijenti.

Dobijanje velikih klijenata ima višestruko pozitivan efekat na rad agencije. Ali šta ako veliki klijent ode?
Ako veliki klijent ode treba samo reći – idemo dalje. To je potpuno normalno da se dešava u našem poslu i ako ste se kao agencija prethodno zdravo razvijali, preživećete odlazak bilo kog klijenta. Pritom, nekada se baš kod velikih potresa dese neke dobre stvari: u set up-u agencije, u fokusu poslovanja, u načinu saradnje sa ostalim klijentima.

Mogu li male i srednje kompanije da budu „bolji“ klijenti agenciji od velikih kompanija? Zašto?
Naravno da mogu, a često i jesu, čak i kad je u pitanju profit koji agencija na kraju ostvari. Ali ne bih delila klijente na male, srednje i velike, već kao i sve drugo u životu, na dobre i loše. Ono što određuje dobrog klijenta je energija tima, znanje, partnerski odnos sa agencijom i spremnost ka inovacijama. Zadovoljna sam što smo u dosadašnjoj istoriji naše agencije imali sreće da sarađujemo više sa dobrim klijentima, nego sa onim koji to nisu bili.

Imate li utisak da će u budućnosti biti više – kratkoročnih (po projektu) ili dugoročnih (godišnji ugovori) zahteva klijenata? Da li se nešto menja po tom pitanju?
Ne bih umela da predvidim pošto su i dalje oba modelitetea saradnje podjednako zastupljena. Naravno da agencijama više odgovara saradnja ugovorena na godišnjem/višegodišnjem nivou pošto onda može da zajedno sa klijentom gradi brend, da testira komunikaciju i poboljšava je sa svakim novim projektom.

Da li su se zahtevi klijenata prema agencijama promenili u poslednje dve godine? Šta je sa fijevima?
I zahtevi i fijevi su više-manje ostali isti. Obzirom na tendenciju porasta troškova života, samim tim i plate treba da se usklade sa njima, pa moramo da budemo realni u pregovorima oko fijeva, i mi i klijenti.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
U 2022. treba pažljivo rukovati dvema stvarima – emocijama i vremenom. Emocijama, jer smo predugo pod stresom i treba nam puno pozitivnih emocija u novoj godini, i vremenom, jer nam je taj čuveni „work-life“ balans između vremena provedenog na poslu i onog posvećenog sebi, sada potrebniji nego ikad.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,38 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!