Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ako si uradio nešto dobro onda to treba i da pokažeš!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2016. Tim povodom razgovarali smo sa Vladimirom Mitrovićem, kreativnim direktorom agencije Ovation BBDO, koja je prošle godine osvojila nagradu u kategoriji Radio u integrisanoj kampanji za projekat „Chipsy Bećarac“ (klijent: Marbo Product).

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na KAKTUS 2015 i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
I ove, kao i prošle godine, motiv je uvek isti – ako si uradio nešto dobro onda to treba i da pokažeš. Kaktus 2016 nastavlja tradiciju takmičenja integrisanih kampanja što je odlično, ali ove godine uvodi i takmičenje u pojedinačnim kategorijama što je još bolje. Poruke koje su se integrisale u publici ne moraju po svaku cenu da budu rezultat velikog broja kanala komunikacije, što je prošle godine ipak bio ograničavajući faktor za neke dobre radove da ne nađu svoje mesto na ovom festivalu.

Šta se, po tvom mišljenju, podrazumeva pod kvalitetnom kampanjom i idejom koja opstaje? Koje kampanje osvajaju nagrade?
Ako se neke ideje sećamo bilo kao užasno loše ili užasno dobre i ako znamo za koji brend je bila vezana, onda se ta ideja integrisala. Užasno dobre osvajaju nagrade.

Šta nagrade znače za agencije i koliko su važne?
Na najstarije od svih pitanja bih odgovorio da je dobra reakcija publike na nešto što smo uradili neprocenjiva. Dobar je osećaj kad se neki deo kampanje “umuva” u svakodnevni jezik i iznenadi te negde na ulici kad najmanje očekuješ. Festivalske nagrade su naravno bitne, prijaju, hrane ego, lože nas da smo deo veće zajednice od lokala, ali lokalna publika je ta koja nas ili gazi ili hvali.

Na koji način po tvom mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Na ovaj festival gledam kao na podsticaj. Želim da mislim da KAKTUS predstavlja odgovor na zahtev publike koja traži inteligentne i zabavne kampanje koje će pamtiti. Nagrađivanje istih je signal da nam treba još takvih… a i boljih.

Jedan trend koji će obeležiti 2016. u Srbiji – koji je to, po tvom mišljenju, i zašto?
Ne vidim da se izdovojio neki poseban trend, ali čini mi se da je malo više domaćih hitova u reklamama u poslednje vreme. Iako su neke kampanje uspele da veoma uspešno integrišu popularni song u svoju ideju uvek imam osećaj kao da je malo propuštena prilika da se uradi nešto novo i originalnije.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!