#AgencyReport21: Analiza poslovanja agencija u jednoj od najtežih godina

Četvrtu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupa:

Agencija za tržišne komunikacije
Agencija za marketinška i društvena istraživanja
Agencija za odnose s javnošću
Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
Agencija za digitalni marketing
Agencija za spoljno oglašavanje
Agencije za kliping i analizu medija

U studiju #AgencyReport21 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2020. godine.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Istraživanje se kao i prethodnih godina sprovodi u dva talasa. Prvi talas započeo je 20. jula i predstavlja prikupljanje podataka od agencija. Deo istraživanja ove godine su i podaci vezani za zarade zaposlenih u agencijama.

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Vrlo je važno da znamo gde smo, da bi smo znali u kom pravcu želimo da idemo, zato hvala Vam unapred što ćete izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparetnosti tržišta.

„Marketing mreža pokrenula je studiju Agency Report pre tri godine, sa ciljem da ovaj projekat realizujemo svake godine, kako bismo sagledali i predvideli promene na tržištu. Ovaj projekat tek nakon nekoliko godina analize dobija svoj pun potencijal, jer nam daje jasne smernice kretanja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji. Posebno će biti zanimljivo sagledati poslovanje agencija u jednoj od najtežih godina, a kada su brojne kampanje bile stopirane, a budžeti zamrznuti zbog COVID-19 ktize. Projekat Agency Report pomoći će svim učesnicima na tržištu marketinških komunikacija da sagledaju svoje poslovanje, da ga unaprede i uporede, ali i samom tržištu da postane transparetnije i razvije se u skladu sa standardima tržišta razvijenih zemalja sveta“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs
Tabele sa podacima o poslovanju agencija iz prethodnih godina dostupne su na platformi AdNetwork.

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport21


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari