Marketing mreža 1. novembra u ICT Hub Playground u Beogradu organizuje otvorenu debatu na temu Agency THINK TANK – Keep it 100, sa početkom u 18 časova.
U okviru ovog događaja biće predstavljeni ključni rezultati #AgencyReport18, prve dubinske analize agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, a o rezultatima i budućim trendovima govoriće predstavnici agencija obuhvaćenih istraživanjem, među kojima su i Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications; Jasmina Stojanov, CEO, Nova Communications; Rade Marković, CEO, Reprodukcija; Anđelko Trpković, CEO, Publicis One/MMS Communications; Branka Batričević, Client Service Director, Drive Agency; Nenad Milić, CEO, Havas Adriatic; Sanja Milaković Kolundžija, Principal, Executive Group; Zoran Ivanović, CEO, Web Media Agency; Draško Roganović, CEO, MPG Plus; Goran Jankulovski, Managing Partner, Žiška; Darko Natalić, Account Director, Grayling; Milivoj Đorđić, CEO, SmartPoint Adria i drugi.
Agency Report predstavlja rezultat analize 288 pravnih lica, a agencije su u analizi raspoređene u osam grupacija. Istraživanje je sprovedeno u organizaciji Marketing mreže i daje uvid u stanje na tržištu, kroz analizu poslovanja agencija u 2017. godini. Kroz dva talasa istraživanja dobijeni su ključni indikatori razvoja i stanja struke u Srbiji, a koji su javno dostupni na portalu Marketing mreža.
Marketing mreža je do sada objavila analize svih osam grupacija agencija – agencija za spoljno oglašavanje, agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja, agencija za marketinška i društvena istraživanja, agencija za usluge klipinga i analize medija, agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja, agencija za komunikacije i odnose s javnošću, agencije za digitalni marketing i agencija za tržišne komunikacija.
Na događaju će biti predstavljeni i najnoviji rezultati istraživanja na temu transparentnosti i pitcheva iz ugla kompanija u Srbiji, koje Marketing mreža sprovodi u saradnji sa agencijom za istraživanje tržišta Smart+ Research.
Ovom prilikom Marketing mreža će najaviti i novi veliki projekat AdNetwork, koji će biti realizovan od novembra ove godine.
Agency Report dugoročan je projekat Marketing mreže i realizovaće se svake godine. Projekat je u potpunosti u skladu sa misijom i vizijom Marketing mreže u vezi sa transparentnošću, razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemljama sveta.
Debata je otvorena za sve zainteresovane učesnike, a broj mesta je ograničen. Još uvek se možete prijaviti na mejl ivana@marketingmreza.rs