today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AgencyReport18 iz ugla agencija 01.11. u ICT HUB Beograd!

Marketing mreža 1. novembra u ICT Hub Playground u Beogradu organizuje otvorenu debatu na temu Agency THINK TANK – Keep it 100, sa početkom u 18 časova.

U okviru ovog događaja biće predstavljeni ključni rezultati #AgencyReport18, prve dubinske analize agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, a o rezultatima i budućim trendovima govoriće predstavnici agencija obuhvaćenih istraživanjem, među kojima su i Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications; Jasmina Stojanov, CEO, Nova Communications; Rade Marković, CEO, Reprodukcija; Anđelko Trpković, CEO, Publicis One/MMS Communications; Branka Batričević, Client Service Director, Drive Agency; Nenad Milić, CEO, Havas Adriatic; Sanja Milaković Kolundžija, Principal, Executive Group; Zoran Ivanović, CEO, Web Media Agency; Draško Roganović, CEO, MPG Plus; Goran Jankulovski, Managing Partner, Žiška; Darko Natalić, Account Director, Grayling; Milivoj Đorđić, CEO, SmartPoint Adria i drugi.

Agency Report predstavlja rezultat analize 288 pravnih lica, a agencije su u analizi raspoređene u osam grupacija. Istraživanje je sprovedeno u organizaciji Marketing mreže i daje uvid u stanje na tržištu, kroz analizu poslovanja agencija u 2017. godini. Kroz dva talasa istraživanja dobijeni su ključni indikatori razvoja i stanja struke u Srbiji, a koji su javno dostupni na portalu Marketing mreža.

Marketing mreža je do sada objavila analize svih osam grupacija agencija – agencija za spoljno oglašavanje, agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja, agencija za marketinška i društvena istraživanja, agencija za usluge klipinga i analize medija, agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja, agencija za komunikacije i odnose s javnošću, agencije za digitalni marketing i agencija za tržišne komunikacija.

Na događaju će biti predstavljeni i najnoviji rezultati istraživanja na temu transparentnosti i pitcheva iz ugla kompanija u Srbiji, koje Marketing mreža sprovodi u saradnji sa agencijom za istraživanje tržišta Smart+ Research.

Ovom prilikom Marketing mreža će najaviti i novi veliki projekat AdNetwork, koji će biti realizovan od novembra ove godine.

Agency Report dugoročan je projekat Marketing mreže i realizovaće se svake godine. Projekat je u potpunosti u skladu sa misijom i vizijom Marketing mreže u vezi sa transparentnošću, razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemljama sveta.

Debata je otvorena za sve zainteresovane učesnike, a broj mesta je ograničen. Još uvek se možete prijaviti na mejl ivana@marketingmreza.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!