Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Agencijski trendovi koji će obeležiti 2022.

SVET – 4A je juče objavio svoj drugi godišnji izveštaj „Look Ahead“ fokusiran na trendove koje industrija može da očekuje ove godine, a odnosi se pre svega na agencije. Većina njih je već poznata, uključujući politiku rada na daljinu, održivost i mogućnosti za više metaverzuma.

Cilj izveštaja, rekla je Marla Kaplowitz, predsednica i glavni izvršni direktor 4A’s-a, jeste da „zaista pokaže šta je pred nama u narednih godinu dana, a ne samo na osnovu onoga što čujemo od naših članova, već i onoga što vidimo u industrija.“ Ona je dodala: „Sve su to teme na koje ljudi treba da počnu da obraćaju pažnju.

Ključni među njima su životna sredina i održivost. U 2022. godini će verovatno biti ubrzani napori u tom pogledu, navodi se u izveštaju, uključujući agencije koje će biti selektivnije u izboru klijenata i obrnuto kada je u pitanju ekološka odgovornost. 4A je saopštio da je pokrenuo Radnu grupu za održivost kako bi pomogao agencijama na ovom polju.

Druga oblast koja se citira u izveštaju je budućnost rada, a koja ukazuje da će glavna oblast fokusa za agencije ove godine biti operativni modeli, kultura agencije, politike rada na daljinu i pronalaženje boljih načina za zapošljavanje i zadržavanje zaposlenih. Prema izveštaju, lideri agencija će morati da redefinišu budućnost kancelarijskog prostora agencije, oslanjajući se više na „fleksibilni ambijent“ i fokusirajući se na tehnologiju kako bi osoblje, klijenti i partneri mogli da nastave da sarađuju sa udaljenih lokacija.

„Agencije se zaista bore sa tim šta kultura znači“, rekla je Kaplowitz. „Da li je reč o ljudima, da li je u pitanju mesto? Kako misle o tome da se napreduje? I ova ideja o tome šta je rad na daljinu, da li je ovo samo nešto što će nastaviti da se razvija?“ Ona je dodala da što duže agencije rade na daljinu, to će možda biti teže pridobiti „značajan broj ljudi da se vrate u kancelariju“.

Lansiranje multi-metaverzuma je još jedan značajan trend koji se navodi u izveštaju, pri čemu agencije i dalje rade na tome da shvate kako će se oglašavanje uklopiti i najbolje funkcionisati u ovom novom okruženju.

Više informacija dostupno je na linku https://4aslookahead.aaaa.org/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!